סאגת  יוסי אבוקסיס ממשיכה להעסיק את בני סכנין ובני יהודה. המאמן צפוי להיפגש במהלך היום עם יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס ונראה כי הוא יבקש לעזוב את אימון הקבוצה בשל מה שמוגדר "בעיות אישיות".



ראשי הקבוצה האמינו שהסערה סביב המאמן תחלוף בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים, בהכרזה של אבוקסיס על המשך דרכו בסכנין. כבר אתמול קיימת חשיבה שונה גם אצל התומכים הגדולים ביותר של המאמן במועדון.



"אבוקסיס לא יוכל להמשיך לאמן כאן, מי שלא מושיט יד לחיבוק ולאהבה שקיבל אינו ראוי להמשיך", טען גורם בקבוצה. "הוא לא עובר למכבי חיפה או באר שבע, הוא רוצה את בני יהודה ולא צריך להשאיר אותו בדוחא בהתנהלות ובתרגיל המסריח יחד עם בני יהודה שמשמיעה קולות צורמים של התנהלות רעה ולא ספורטיבית".



עיקר ההאשמות של בני סכנין הן לכיוון בני יהודה. במועדון מתחילים להפנים כי ה-0:1 על בית"ר היה מתנת פרדה של אבוקסיס, שמקורבים אליו טוענים כי הוא שלם עם המהלך ושובו לשכונה יושלם עד מחר בבוקר כך או כך בלי לנדב יותר פרטים.



בבני סכנין לא עשו עד כה שום פנייה למאמן חדש, ורק לאחר הפגישה עם אבוקסיס יתברר לאן פני הקבוצה שתארח במחזור הקרוב את הפועל רעננה. בבני יהודה הבהיר הבעלים ברק אברמוב כי הוא מעוניין ביוסי אבוקסיס ויפנה אליו רק כשלא יהיה בבני סכנין על פי רצונו האישי.



נכון לבוקר יום רביעי אמור יעקב אסייג לנהל את המשחק של הכתומים נגד הפועל תל אביב ולצדו עם תעודת פרו יהיה על הספסל אילון שוואגר.