הרבה לחץ השתחרר אתמול בהפועל באר שבע לאחר ה-1:3 על בית"ר ירושלים. המשחק סומן כמוקש, אבל האדומים הצליחו לחזור מפיגור לרשום שיא מועדון של תשעה ניצחונות רצופים.



ברק בכר וחבורתו הגיעו עם כל התירוצים על מנת להוריד את הרגל מהגז, אבל כנראה שהם קורצו מחומר אחר. האדומים סיימו סיבוב עם 11 ניצחונות, תיקו והפסד בודדים במקביל למשחקי שלב הבתים של הליגה האירופית. "תמיד דיברו על הקושי לשלב בין אירופה לליגה. עשינו את זה ובגדול. יש פה סגל ארוך מאוד", ציינו בבירת הנגב.



"אני לא חושב שהיתה אופוריה. שיחקנו נגד קבוצה אדירה", פתח ברק בכר. "בית"ר לחצה מחצית שלמה. לא פגשנו קבוצה שלוחצת ככה, ואני יכול רק לפרגן לה. היינו צריכים להיות יותר סבלניים כי אנחנו יודעים שנגיע להזדמנות שלנו ונבקיע. בסך הכל השחקנים נתנו 200 אחוז".



על הנתונים הסטטיסטים המדהימים שמראים שליטה מוחלטת של באר שבע בליגה: "אנחנו לא מתעסקים במי דומיננטי יותר. עשינו סיבוב מצויין כמעט מושלם, שברנו שיא מועדון ואנחנו מאוד מרוצים. יש שבוע מאוד עמוס יש פצועים ואני מקווה שהם יחזרו מהר. יש עוד שני שלישים של ליגה לפנינו, והכל יכול לקרות".



על הגרלת 32 הגדולות בליגה האירופית שסיפקה לב"ש את בשיקטאש אמר: "זו קבוצה ששיחקה בליגת האלופות, עם שחקנים מצוינים ואיצטדיון ביתי מאוד.למרות כל הגרלה הייתה קשה והוכחנו שאפשר הכל".



בעקבות אזהרת המסע לטורקיה, צפויים להגיע מעט מאוד אוהדים למשחק לעומת שאר משחקי החוץ באריופה העונה אליהם הגיעו כאלפיים אוהדים לכל משחק. "נבוא לשחק כדורגל. מי שלמעלה מטפל בדברים האלה", התייחס בכר.



הבלם והקפטן שיר צדק דיבר גם הוא בסיום: "שיחקנו מול קבוצה טובה. בית"ר הגיעו אגרסיביים ופתחו מצויין ומגיעות להם כל המחמאות, אבל הגענו מוכנים מנטלית ומקצועית. צריך להגיד שגם בתקופה כזו של עומס יש לנו את כל התנאים להצליח".



מי ששוב היו מעל כולם בבאר שבע הם מאור בוזגלו וטוני וואקמה. "זה לא סוד שלמאור יש יכולת אישית מאוד גבוהה. הוא בא בכל משחק ונותן את הכל ודווקא לדעתי זה שהוא בשנת סיום חוזה רק עושה לו טוב", טען צדק.



בוזגלו שכידוע מנהל מו"מ עם באר שבע על הארכת החוזה, אך גם מחזיק במספר הצעות מעבר לים, צפוי לדרוש כחצי מיליון דולר לעונה בחוזה לשלוש שנים. יהיה מעניין לראות האם אלונה ברקת תסיים את הסאגה הזאת עוד בטרם פתיחת חלון העברות שיאפשר לו לחתום לעונה הבאה בכל קבוצה שיחפוץ.



אחד הבודדים שספג אתמול ביקורת היה לוסיו. הברזילאי הבקיע שלושה שערים בלבד בליגה מתחילת העונה וביחס לזרים האחרים של האלופה הוא נחשב לפחות טוב. בסביבות הקבוצה טענו אמש כי זה המבחן של אלונה: "צריכים להבין שבמצב היום של באר שבע כל זר צריך להיות בינגו כדי לחזק את הפער. ישראלים טובים כבר אין בשוק וצריך לבדוק האם לוסיו הוא האיש המתאים".



מה שהעכיר מעט את האווירה הייתה הפציעה של מיגל ויטור שנחבל ברגלו וייבדק היום כשלואי טאהה שהתלונן בסיום על כאבים במפשעה צפוי להיעדר מהמשחק הקרוב בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה.