גם השנה, כמו בכל חג חנוכה ב-11 השנים האחרונות, התקיים הטורניר המסורתי לזכרו של איש הספורט, דודי הללי ז"ל, שנפטר בשנת 2004 לאחר מאבק במחלה קשה. נבחרת העיתונאים זכתה הערב (חמישי) בגביע, בפעם השנייה ברציפות, לאחר מאבק לא פשוט, ובסיומו של טורניר צמוד. הטורניר התקיים בנוכחות שר האוצר משה כחלון, וראשי עיריית חיפה יונה יהב וראש עיריית נשר אבי בינמו, הטורניר נערך במרכז "ליאו בק" בחיפה.

כמו בכל שנה, אנשי ציבור רבים הגיעו לאירוע, ביחד עם מאות אנשים, בני נוער וילדים, שמגיעים להיות חלק מהארגון הנהדר הזה. השנה היה מדובר גם בעוד ציון דרך, ולאחר השנה הלא פשוטה שעברה על חיפה, בעיקר לאחר השריפות הרבות שפקדו אותה, הוקדש האירוע גם ללוחמי האש, אשר חירפו נפשם עבור העיר וזכו למחיאות כפיים סוערות, ואף השתתפו בטורניר. הנבחרת אף הצליחה לרשום ניצחון על הנבחרת האקדמית של ישראל, במשחק שהסתיים בתוצאה 4:6 והראו שחוץ מלהציל חיים, הם יודעים לעשות עוד דברים נהדרים עם הרגליים. את נבחרת האקדמיה אימן גיא עזורי.

במשחק הגמר של טורניר הבוגרים הניפו את הגביע שוב נבחרת העיתונאים, שהצליחו לגבור על עובדי עיריית חיפה 2:4. עמוס קלס, נדב מעוז ואביב הוברט המצטיין כבשו לזכות העיתונאים. אגב, בין שמות העבר שהגיעו לטורניר אפר היה למצוא את שופט העבר הוותיק יעקב בן חמו, שנעזר במשה דבאח ורפאל (רפי) גבע. בגמר הילדים זכתה מכבי חיפה, אחרי שהביסה את בית"ר חיפה 2:6.

 גם רן בן שמעון מצא זמן להירגע מהצרות של בית"ר, והגיע לתת כבוד, ביחד עם אלי גוטמן, ושחקני העבר ניר קלינגר ודני גולן, יניב קטן, ברוך ממן ועוד רבים וטובים. גם מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר, איתמר צ'יזיק ואנשי הפועל חיפה הגיעו לחלוק כבוד באירוע.