בית"ר ירושלים עושה מאמצים על מנת להביא רכש לחלק ההתקפי של הקבוצה אבל לעת עתה הבעלים אלי טביב מעט אדיש לאופציות הרלוונטיות בשוק.



בימים האחרונים נוצר קשר בין סוכניהם של גליינור פלט וחן עזרא למועדון במטרה להנחיתם בבית וגן אך עושה רושם שלפחות בשלב זה טביב לא מעוניין להשקיע סכום גבוה בהבאתם.



עזרא מוכן לקצץ בחוזהו שמוערך ב-220 אלף יורו כדי לעלות לבילה, אך טביב דורש: "בנוסף לקיצוץ, אורך החוזה לא יהיה יותר מעונה וחצי". כרגע אלו הפרטים שמטרפדים את ביצוע העסקה כשסוכנו של הקשר, דודו אוואט דורש חוזה לשנתיים וחצי. ראוי לציין שבקיץ היה מוכן הקשר לנחות בטדי אך הצעה גבוהה יותר מהפועל תל אביב גרמה לו להגיע לחודורוב.



בגזרת גליינור פלט הדברים מורכבים עוד יותר. החלוץ ההולנדי התמיר משתכר במכבי חיפה 350 אלף דולר ונכון לרגע זה הוא לא מוכן לשמוע על חוזה נמוך מכך ואף אמר לחבריו: "במזרח אירופה אני מקבל בקלות חוזה כזה לטווח ארוך", מה שהוריד אותו מרשימת המועמדים של טביב בשלב זה.



בנוסף אל השניים ישנם שלושה מועמדים נוספים כפי שפרסמנו כאן באתר ספורט1. ווילמאר חורדאן הקולומביאני, מנואל ארטאגה מוונצואלה ושובל גוזלן ממכבי חיפה. שכרם של השלושה מוערך באותו סדר גודל אך בניגוד לשני הזרים, לגבי גוזלן בבירה מעריכים כי מכבי חיפה תשמח להיפטר מחוזהו.



"הם מתים להיפטר מהחוזה הארוך שלו, יורידו את הדרישה שלהם ל-200 אלף דולר עבורו", אמרו בבירה.