במסגרת פעולות האכיפה ומיגור תופעת הזייפנות זכתה מכבי תל אביב בתביעה נגד חברת'קרנקורס ביגוד בע"מ' אשר ייצרה ושיווקה באופן בלתי חוקי זיופים של מדי הקבוצה הרשמיים לעונת 2015/16.



'קרנקורס' ייצרה ושיווקה באופן לא חוקי את מדי המשחק הביתיים של מכבי ת"א במידות ילדים תוך העתקת מאפיינים ייחודיים למדים הרשמיים ואף עשתה שימוש אסור בסימני המסחר של מכבי ת"א ושל אופ"א באמצעות העתקת סמל ליגת האלופות.



טל מועלם, מנהל המסחור של מכבי ת"א, אמר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב משקיע משאבים רבים על מנת להביא לקהל האוהדים שלנו מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. פעולות מסוג זה גורמות נזק קשה לתדמית המועדון ולעבודה הקשה שאנו משקיעים. אנו נמשיך ונפעל ביד קשה כנגד כל גורם אשר יפעל בדרך לא חוקית ויעשה שימוש אסור בסימני המסחר של מכבי ת"א או בהעתקת וזיוף המדים הרשמיים באופן המוליך שולל את האוהדים".



במקביל, לספורט1 כי הקשר האוקראיני ארתור קרנוזה בן ה-26 הוצע לצהובים. קרנוזה בעל שורשים יהודיים ואף יש לו בני משפחה בארץ. השחקן סיים חוזה בקראפטי באוקראינה ונחשב שחקן חופשי. הוא שיחק בנבחרות הצעירות של אוקראינה ואף רשם הופעה אחת בנבחרת הצעירה.



הקבוצה זכתה ליום חופשי ותשוב להתכונן למפגש עם עירוני קריית שמונה (שבת, 20:30, ספורט1). החלוץ ארון שוינפלד נמצא בספק כשהוא סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי. אייל גולסה ויוסי בניון יהיו כשירים להתמודדות.