הפועל אשקלון ועירוני קריית שמונה סיימו רצף שישה וחמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, בהתאמה, עם 1:1 שלא עושה טוב לאף אחת מהן. המארחת נותרה מתחת לקו האדום, בעוד הקבוצה של תומר קשטן אמנם שבה למקום השישי, אך תצטרך להציג שיפור כדול ביכולת כדי למצוא עצמה בפלייאוף העליון. 

דויד מנגה כבש שער ראשון במדי אשקלון דווקא לרשת האקסית, כשבדקה ה-30 בעט כדור שטוח לרשת של מהדי זועבי לאחר בישול של יוסיפ איבנצ'יץ'. בדקה ה-74, רצף 524 דקות ללא שער של ק"ש בכל המסגרות הסתיים. תומר סוויסה, עוד אקס הצפוניים, טעה ואיפשר לשובל גוזלן לכבוש שער בכורה העונה. 
יובל נעים, שספג קללות קריאות "תתפטר" מהקהל שלו אמר בסיום: "אני מאוכזב שלא ניצחנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה, אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים. זו התוצאה, טוב שלקחנו נקודה כי בסופו של דבר יכולנו גם להפסיד. יכול להיות שטוב לנו במקום הלפני אחרון. מבחינת רצון ולחימה עשינו הרבה דברים טובים. אם מישהו חושב שיש מישהו אחר, שיכול להביא תוצאות טובות יותר, אז בבקשה. יש דקות שמגיע לנו להישאר בליגה ויש דקות בהן לא מגיע לנו להישאר. במשחקי הפלייאוף יהיו לנו משחקים ברמה שלנו. מתחילת העונה לא נתתי פעם אחת הוראה ללכת אחורה, זה לא מקובל עליי, רצינו מאוד לנצח. עם יותר דיוק היינו יכולים גם לכבוש את השני".

שובל גוזלן: "אני שמח לכבוש ובשביל זה הביאו אותי. הגיע לנו לנצח, זו נקודה חשובה, הקרב יהיה עד הסוף על הפלייאוף העליון. הוצאנו רק נקודה אחת, אני מאמין שנגיע לפלייאוף העליון בעזרת השם. יש תחושה של פספוס. הגענו למצבים והם במצב אחד כבשו. יש לנו שני משחקים, אני מקווה שנהיה שם. ברור שאנחנו ראויים להיות בפלייאוף העליון. בכל קבוצות יש עליות וירידות, אנחנו עובדים כדי לצאת מזה. אנחנו מסוגלים לצאת מזה".
הרכבים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שניר משען, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ׳, חיים איצרין, מירקו אורמוש, ריף מסיקה, מושיקו לוגסי (ברוך דגו, 65), תומר סוויסה (מתן חוזז, 77), דויד מנגה (טל מכלוף, 90), יוסיפ איבנצ’יץ’.
עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, אורן ביטון, קאסיו פרננדס, יוגב הזוהרוי, אמיר נאסר, דידייה ברוסו (שובל גוזלן, 65), עומר צלישר, עדן שמיר שלומי אזולאי הקשר (אחמד עאבד, 72), מאוריסיו קורדיירו, שלומי אזולאי החלוץ.