מעמדו של ניר ביטון בסלטיק לא היה ברור לאורך כל העונה בה קטפו הבויז עוד אליפות. בתחילת השנה חזו עיתונים שסלטיק תמכור אותו בגלל שברנדן רוג'רס לא ממש מאמין בקשר הנבחרת אבל הוא פתח טוב את העונה ושיחר. לאחר מכן חל פיחות במעמדו כשקשרים אחרים תפסו את מקומו והוא ירד לספסל ובחלק הראשון שוב הפף לשחקן הרכב, אבל ספג ביקורות לא מלהיבות.

בסקוטלנד פורסם שאוהדי סלטיק לא היו מרוצים ממנו כששיחק 90 דקות מול פרטיק תיסטל ב-1:1 באמצע השבוע. הוא לא שותף במשחק בו סלטיק זכתה לפני כן באליפות. "האוהדים מאבדים סבלנות עם ביטון", נכתב בדיווח בסקוטלנד. רוג'רס שיתף את ביטון בין היתר גם בגלל ששמר על הכוכבים למשחק חצי גמר הגביע הסקוטי.
לצערו של ביטון אוהדים רבים ברשתות החברתיות מתחו עליו ביקורת קשה על המשחק האחרון שלו. רבים תהו מדוע המועדון לא מוכר את הישראלי. גם בואו של אבואה קואסי הוריד עוד יותר את ביטון עמוק לספסל. השחקן מחוף השנהב בן ה-19 מצליח להרשים בדקות הראשונו שלו במועדון.

על פי האתר HITC נאמר לביטון שהוא יכול לעזוב בקיץ את סלטיק. כמו כן, פורסם שמספר קבוצות בצ'מפיונשיפ רוצות אותו. אופציה אחרת עבורו תהיה בלגיה בה יש לסוכנו דודו דהאן קשרים טובים. בכל אופן נדמה שעתידו בסקוטלנד הסתיים אך הוא צפוי להישאר באירופה למרות שאולי קבוצות צמרת בישראל ישאפו לצרפו.
ה"סקוטיש סאן" כתב שביטון כבר לא שחקן ההרכב הראשון ורוג'רס לא בונה עליו. המסקנה שבקיץ הוא יעבור לקבוצה אחרת. בשלב מוקדם יותר של העונה ביטון הצהיר שהוא רוצה להילחם על מקומו בהרכב בסלטיק, אבל כנראה שהניסיון שלו לא צלח.