שרן ייני: הלוואי שכל שבוע נשחק שלושה משחקים

ייני. שמח שהחלטתי לחזור
ייני. שמח שהחלטתי לחזור | צילום: אריאל שלום

מכבי ת"א מתכוננת לשבוע העמוס שמחכה בפלייאוף העליון. וידיגאל: "רוצים לא רק לנצח, אלא גם להראות כדורגל טוב". דסה עדיין פצוע וייעדר מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הקרוב באיצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים (שבת, 21:00),  שיהיה הראשון שלה מתוך שלושת המשחקים שמחכים לה בשבוע הקרוב, כשלאחר מכן באמצע השבוע נגד בני סכנין בדוחא (שני ב-19:45, שידור ישיר בספורטHD1) לקראת המשחק בנתניה נגד הפועל באר שבע.

בקבוצה טוענים כי בתום הסדרה הנוכחית כבר ניתן יהיה לדעת אם הקבוצה עדיין בתוך המאבק על האליפות או שגמר גביע המדינה ב-24 במאי נגד בני יהודה יהיה פרק הסיום לעונה. המגן הימני אלי דסה עדיין אינו כשיר וזקוק למנוחה וטיפולים נוספים בדלקת בשריר הירך ויחמיץ את המשחק נגד בית"ר ירושלים כשיובל שפונגין שהצטיין נגד מכבי פתח תקווה ימשיך בהרכב הפותח.




 מאמן הקבוצה ליטו וידיגאל התייחס לעומס המשחקים: "זה נורמלי, זה הכדורגל. נעבור משחק אחרי משחק ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

 

הסגל החסר: "אני סומך על כל  השחקנים ומאמין במי שיעלה לשחק. הכי חשוב זה שכל השחקנים יאמינו שהם מסוגלים לעלות ב-11, וכשתגיע ההזדמנות הם צריכים להיות מוכנים. ככה זה תמיד. אם עובדים קשה כקבוצה יש יותר סיכוי לנצח".


 

בית"ר ירושלים: "בית"ר קבוצה טובה ואיכותית. ניצחנו אותם בגביע ובמשחקים האחרונים שיחקנו טוב והשתפרנו, ואני מאמין שיש לנו עוד מקום לשיפור. עכשיו זה משחק שונה לגמרי ואנחנו צריכים להיות מוכנים".




הקבוצה השתפרה מאז. ליטו וידיגאל בביקור האחרון בטדי (ערן לוף)

 

היכולת של הקבוצה: "אני רוצה שנשתפר יותר ואני יודע שזה מה שיהיה. אנחנו רוצים לנצח, ואנחנו מנצחים עם כדורגל טוב. אני מקווה שזה יקרה גם במשחק הקרוב".


 

המשחק הקודם בין הקבוצות: "רק הגעתי אז וראיתי מה קורה במועדון, אבל מאז השתפרנו מאוד ואנחנו לא רק מנצחים אלא גם משחקים כדורגל טוב".


 

המשחקים הבאים: "אם נסתכל עליהם זאת טעות גדולה, זה לא נכון עבורנו. אנחנו מרוכזים במשחק הקרוב ובלתת הכל כדי לנצח בו".



גם קפטן הצהובים שרן ייני התייחס לשבוע הקרוב: "שבוע קשה וחשוב מאוד, אנחנו מוכנים אליו. בית"ר קבוצה טובה שתמיד קשה לשחק נגדה, גם להפועל באר שבע וגם לנו. ממש לא חושבים שיהיה לנו טיול. זאת קבוצה שלקחה הרבה נקודות למכבי ת"א ואנחנו מודעים לזה, לאיכויות שלהם ולמה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח"


 

ייני. "תמיד קשה מול בית"ר" (ערן לוף)

 

היכולת הטובה של הקבוצה: "אני שמח שהיכולת באה יחד עם הניצחונות, אבל מה שבאמת חשוב כרגע זה הנקודות כי בסופו של דבר יבקרו אותנו על הנקודות. אם זה יכול לבוא ביחד זה מצויין. יכול להיות שאחרי חצי הגמר השתחרר הרבה לחץ וזה עזר. אנחנו עובדים קשה ולאט לאט זה מתחבר".


 

הסיכוי לאליפות: "לא חושבים מה יקרה כרגע עם האליפות כי אנחנו חושבים רק משחק קדימה. זאת קלישאה, אבל ככה אנחנו צריכים להתייחס לזה כמקצוענים. שבוע עם שלושה משחקים זה כיף כי אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים וזה לשחק. מצידי שכל שבוע יהיה ככה".



המשחקים הבאים: "זאת לא צורה המחשבה שלנו, לא חושבים על איבוד נקודות ומה יהיה במשחקים הבאים אלא  על כל משחק לגופו ועל הנקודות שאנחנו צריכים לקחת".


 

בית"ר ירושלים: "לבית"ר יש שחקנים מאוד מסוכנים, בטח בהתקפה אז אנחנו מוכנים לזה. עשינו עבודה טובה, אבל אנחנו צריכים לדעת לעצור את ההתקפות שלהם עוד לפני שיתחילו. זה יהיה משחק עם המון ריכוז"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי