אוהדי הפועל ת"א פרצו לאימון, קיללו והיכו שחקנים, 3 חשודים נעצרו

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

עשרות אוהדים הגיעו לאימון האדומים לקראת המשחק מול רעננה (שבת, 20:30) וצעקו: "תורידו את החולצות". גם קורצקי ספג חבטות, שוטרים הוזעקו ומאוחר יותר בוצעו מעצרים

(גודל טקסט)

כ-40 אוהדים הגיעו היום (שישי) לאימון המסכם של הפועל תל אביב לקראת המשחק הגורלי נגד הפועל רעננה (שבת, 20:30), שככל הנראה יקבע היכן תשחק הקבוצה בעונה הבאה.

 

האוהדים צעקו לעבר השחקנים: "תילחמו על הכבוד, אל תביישו את החולצה האדומה. גם לרדת ליגה צריך לדעת איך עושים זאת בכבוד". לקראת סיום האימון הרוחות התלהטו וכ-20 אוהדים פרצו לכר הדשא, החלו בקללות לעבר השחקנים, דחפו אותם וקראו להם להוריד את החולצות.



היעד המרכזי היה אדי גוטליב אותו דחפו האוהדים וקראו לו לא להגיע למשחק: "לא רוצים לראות אותך פה יותר". השחקן ניסה לענות, אבל חבריו עצרו אותו והגנו עליו. הבעלים איציב ושרון ניסנוב ניסו להפריד, והמאמן מנחם קורצקי ספג פגיעות בפנים ובצוואר. גם עומרי אלטמן ספג חבטות. 

 

שוטרים שהוזעקו למקום מנעו מאוהדים נוספים להיכנס למתחם ולפרוץ לחדר ההלבשה. בסיום האימון עזבו אלטמן וגוטליב בחסות ליווי ניידות, כשגם שאר השחקנים נכנסו לרכביהם תוך שהמשטרה מונעת מהאוהדים לפגוע בהם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועיכבה את אחד החשודים. 




אוהדי הפועל תל אביב. סוער. צילום: אודי ציטיאט



מי שייעדרו מהמשחק הם בן רייכרט המושעה, אוראל דגני הפצוע ורק בסיום האימון יתברר האם החלוץ טוטו תמוז, שהיה בעין הסערה בשבוע האחרון, יהיה בסגל למשחק החשוב. מי שאמורים לחזור להרכב הם שחר הירש (במקום תמוז) וחסן אבו זייד על חשבונו של רייכרט. גם ג'ון צ'יבוייקה הפצוע לא יהיה בסגל ובמקומו ישחק ג'וזף גנדה או סער בנבינישתי.

 

מההרכב שזכה בדאבל עם אלי גוטמן בעונת 2009/10 נותרו בסגל של הפועל שני שחקנים בלבד – המגן גל שיש והקפטן הנוכחי אביחי ידין. אחד האוהדים צעק לעבר השחקנים: "תביטו על הדשא של וולפסון, כמעט כולכם עושים כאן את האימון האחרון, בכל מקרה לא תהיו פה בעונה הבאה".


מהפועל ת"א נמסר בתגובה לאירועים: "המועדון מוקיע את ההתנהגות המבישה של קומץ אוהדים, אשר חודר למגרש אימונים בכדי להכות שחקנים וכל מטרתו הוא להזיק למועדון אותו הוא מתיימר לאהוב. לא משנה באיזו סיטואציה ספורטיבית המועדון נמצא, מדובר באירוע חריג שאין לו מקום בעולם הספורט. אותו קומץ אלים וקיצוני אינו מייצג ולו במעט את קהל אוהדי הפועל תל אביב שרובו ככולו קהל תומך, מסור ואוהב. אנו כמועדון נעשה כל שביכולתנו בכדי לעזור למשטרת ישראל לשים ידה על המתפרעים".


מעמותת "האדומים" נמסר: "אנו מביעים זעזוע עמוק מהאירועים המבישים שהתרחשו במהלך האימון המסכם של הקבוצה במתחם חודורוב. אין כל קשר בין אוהדי כדורגל ואוהדי הפועל ת"א לבין האירוע המכוער הזה. טוב יעשו ראשי המועדון אם יגישו תלונה רשמית במשטרה כנגד הבריונים שתקפו את שחקני הקבוצה. אנו מצפים שהמשטרה תפעל במהירות והחלטיות כדי להרחיק את אותם צעירים ממגרשי הספורט. מחר בערב, באצטדיון בנתניה, יקבלו שחקני הקבוצה מפגן של תמיכה, אהדה ואהבה כי אוהדי הפועל ת"א מייחלים שהמועדון יצליח לשרוד בליגת העל".



מאוחר יותר נמסר מהמשטרה כי נעצרו שלושה חשודים בחשד להשגת גבול, תקיפה והפרת סדר. השלושה יובאו במוצאי שבת לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.




שחקני הפועל תל אביב. אירוע לא נעים. צילום: אודי ציטיאט

 

הרכב משוער: אריאל הרוש, אייל משומר, עמית ביטון, אדי גוטליב, גל שיש, אביחי ידין, חסן אבו זייד, מוטי ברשצקי, ג'וזף גנדה (סער בנבנישתי), עומרי אלטמן, שחר הירש.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי