מוניוס הודיע: לא אגיע למכבי חיפה בשל בעיה משפחתית

טוני מוניוס
טוני מוניוס | טוויטר

הספרדי שלח מכתב אישי לנשיא המועדון יעקב שחר והתנצל. הבעלים ענה: "יש דברים שהם מעל לכדורגל, מאחלים שכל בעיותיו יבואו על פתרונן". לוזון צפוי להיות הסמכות המקצועית העליונה

(גודל טקסט)

טוני מוניוס, המנג'ר שחתם במכבי חיפה לשנתיים והיה אמור להיות מוצג רשמית בתחילת חודש יולי, הודיע היום (שלישי) כי בשל בעיה משפחתית מורכבת, לא יגיע לישראל.

 

מוניוס, שעמל על בניית הסגל יחד עם המאמן, גיא לוזון, בחודשיים האחרונים ואף ביקר בישראל ונפגש עם המנכ"ל, אסף בן דב ולוזון מספר פעמים בחו"ל במהלך השבועות האחרונים, עדכן במכתב מפורט לשחר כי בשל בעיה אישית משפחתית מורכבת לא יוכל להגיע לישראל.


 

במכתב הודה מוניוס לשחר על ההזדמנות והתנצל על הבעיה הלא צפויה. נשיא המועדון נעתר לבקשתו של טוני שלא להגיע לישראל בשל הסיטואציה המורכבת. ראשי המועדון, שעבדו מול טוני והתרשמו מאוד מדרכו ומאופן בניית הקבוצה, קיבלו באכזבה אך בהבנה את בקשתו של המנג'ר המיועד. המשך בניית הסגל תושלם לפי התוכנית שנקבעה ע"י מוניוס ולוזון כאשר עם מספר שחקנים אף נפתח משא ומתן. מוניוס, יסייע בתהליך בניית הסגל ממקום מושבו בספרד.

 

שחר התייחס למכתבו של מוניוס: "יש דברים שהם מעל לכדורגל ואנו כמובן מאוכזבים, אני משוכנע שנמשיך להיעזר בטוני ונשמור איתו על קשר הדוק. אנו מאחלים לו שכל בעיותיו יבואו על פתרונן".


בעקבות אי ההגעה של הספרדי, הקבוצה צפויה לוותר על נושא המנהל הספורטיבי והמאמן גיא לוזון ישמש הסמכות המקצועית העליונה.




גיא לוזון. הסמכות המקצועית העליונה (ערן לוף)
גיא לוזון. הסמכות המקצועית העליונה (ערן לוף)


כזכור, מוקדם יותר אמר אנחל טורס, נשיא חטאפה, קבוצתו הנוכחית של הספרדי: "לי הוא לא אמר שהוא עוזב ואני בטוח שאם נעלה ליגה הוא ימשיך". חטאפה תשחק מחר את המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר פלייאוף העליה לליגה הראשונה בספרד. 



בתוך כך, על פי פרסומים בצ'כיה, זלין המקומית נכנסה למגעים עם מכבי חיפה לגבי הניגרי אובונג אקפאי (21), שהושאל בשנה שעברה מהירוקים לסלובן ליברץ. 


 

טוני מוניוס. מכתב הפרידה של הספרדי (אתר רשמי מכבי חיפה)
טוני מוניוס. מכתב הפרידה של הספרדי (אתר רשמי מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי