קיארטנסון לשחקנים: קיי אר רייקיאוויק הרבה יותר טובה מטירנה

עומר אצילי
עומר אצילי | אתר רשמי מכבי תל אביב

לאחר ה-0:3 באלבניה, סיפר החלוץ האיסלנדי לחבריו במכבי ת"א על היריבה בסיבוב הבא. קרויף מעוניין להתחזק בארבעה שחקנים, דיווח בטורקיה: סקאריונה מתקרבה לגוזטפה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה אמש (חמישי) מעבר חלק לסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית לאחר ניצחון חוץ חלק על מחזיקת הגביע האלבני טירנה (0:3 ו-0:5 בסיכום שני המשחקים). בקבוצה טענו כי המשחק הראשון בנתניה היה קשה יותר אולי בשל העובדה שטירנה שיחקה במחצית השנייה בעשרה שחקנים.

החלוץ וידאר קיארטנסון, שלא שותף אתמול במשחק, ובמקומו שיחק כחלוץ ארון שוינפלד כבר סיפר לחבריו על היריבה האיסלנדית קיי אר רייקיאוויק שתגיע לישראל בשבוע הבא ועל הליגה באיסלנד הנמצאת בעיצומה. קיארטנסון הבהיר כי קיי אר רייקיאוויק קבוצה טובה יותר מאשר הקבוצה האלבנית. קיארטנסון יזכה להגיע בעוד שבועיים למולדתו ונכון לעכשיו לא הוגשה עליו הצעה על סך שישה מיליון יורו, כפי שדורשים ראשי המועדון הצהוב.

כמו בשבוע שעבר, גם הפעם המאמן ג'ורדי קרויף דיבר על הרצון לחזק את הקבוצה, לשחק בשיטות משחק שונות ולהפעיל לחץ גבוה על היריבה. הכוונה היא לצרף שחקן התקפה בצד שמאל במקומו של טל בן חיים, שני שחקני קישור (קדמי ואחורי) ובלם. על פי גורמים במועדון מתנהל מו"מ עם מספר שחקנים ואין אצל הצוות המקצועי לחץ בנושא. לפי חוקי אופ"א, הדד-ליין לרישום שחקנים יהיה הלילה (בין שישי לשבת, 01:00), אך ניתן יהיה לרשום שחקן אחד נוסף עד 24 שעות לפני המשחק הראשון מול הקבוצה האיסלנדית.

בשלב זה המשימה היא להעפיל לשלב הבתים האירופי והצהובים יודעים שדרוש שיפור משמעותי ביכולת כדי לעמוד במטרה. "אנחנו מצפים מעצמנו להיראות יותר טוב ולהניע את הכדור בקצב גבוה יותר", אמר אבי ריקן, שכבש את אחד השערים. שחקנים בקבוצה טענו בסיום כי המשחק נגד האלבנים אינו קנה מידה להמשך הדרך והמשימות בהמשך יהיו קשות יותר.

אופיר דוידזאדה. שביעות רצון (מכבי ת
אופיר דוידזאדה. שביעות רצון (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

שביעות רצון קיימת מהשתלבותם של אופיר דוידזאדה ועומר אצילי. דור פרץ שיחק 90 דקות והוכיח עד כמה זקוקה מכבי תל אביב לקשר יצירתי במרכז המגרש. במועדון מצפים כי כבר בקרוב יהיו התפתחויות בנושא אוסקר סקאריונה המתוכנן לעזוב את הקבוצה, כמו גם בעתידו של הברזילאי מרסלו. בטורקיה מדווחים שעסקת העברתו של הקשר הארגנטינאי לגוזטפה מתקרבת.

במשחק אתמול שב הבלם טל בן חיים לענוד את סרט הקפטן, כששרן ייני הוחלף. כזכור, בן חיים, שלא היה עם סרט הקפטן מאז שב לקבוצה מאנגליה, היה הקפטן הצעיר בתולדות המועדון עוד בהיותו חייל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי