פורן שוקל הצעה גבוהה ממכבי ת"א, כריסטיאן באטוקיו ינחת בישראל

וגארד פורן
וגארד פורן | Gettyimages

הנורבגי שעל מועמדותו פורסם בספורט1, הוזמן להתרשמות בישראל. הקשר האיטלקי ינחת על מנת להשלים מעברו לצהובים. גם אקס מנצ'סטר סיטי, הקשר עבדול ראזק הוצע לצהובים

(גודל טקסט)
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף מתכנן להחתים בימין הקרובים שני זרים במקום במשבצות שהתפנו לאחר עזיבתם של הברזילאי רמון רומא והפורטוגלי רובן מיקאל. המועדון הגיש במהלך הימים האחרונים הצעות כספיות לבלם נבחרת נורבגיה וגארד פורן ולקשר הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו.


פורן בן ה-29, שעל מועמדותו לצהובים שפורסם לראשונה באתר ספורט1, קיבל בסוף השבוע הצעה כספית גבוהה יותר מאשר הרוויח בברייטון ובקבוצותיו הקודמות כשמדובר על שכר של קרוב למיליון יורו כולל מענקי על הישגים. 



פורן טען בסוף השבוע שאם לא יקבל בימים הקרובים הצעה ממועדון גדול באנגליה או גרמניה ישקול בחיוב את הגעתו למכבי תל אביב. פורן שוחח עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד והוזמן להגיע להתרשמות מישראל ומהמועדון. כזכור, מדובר בבלם בכיר ומנוסה בעל 33 הופעות בנבחרת ארצו. פורן, שאת רוב הקריירה העביר במולדה, נרכש בעבר על ידי סאות'המפטון תמורת ארבעה מיליון ליש"ט, אבל לא שיחק במדיה וגם בברייטון אשתקד לא רשם הופעה אחת. 



באטוקיו. שיחק בנבחרות הצעירות של איטליה (Gettyimages)


שחקן נוסף שהתבקש להגיע להתרשמות הוא הקשר הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו (25) ששיחק בברסט הצרפתית מהליגה השניה בצרפת וסיים את חוזהו ונחשב שחקן חופשי. באטוקיו התחיל את הקריירה בניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית ובגיל 17 חתם באודינזה ורשם 20 הופעות בנבחרות הצעירות של איטליה. מאז שיחק הקשר גם בווטפורד ו-וירטוס אנטלה ובשתי העונות האחרונות שיחק בברסט במדיה רשם 68 הופעות וכבש 13 שערים.


נציגי השחקן כבר הגיעו לישראל על מנת לנהל משא ומתן ואילו הקשר עצמו עתיד לנחות בישראל מחר על מנת לנסות ולהשלים את החתימה בצהוב.


במקביל, שם נוסף שעשוי לנחות להתרשמות הוא הקשר עבדול ראזק. הקשר בן ה-24 יליד חוף השנהב גדל במחלקת הנוער של קריסטל פאלאס ונרכש בגיל צעיר על ידי מנצ'סטר סיטי. הוא הספיק לרשום מספר הופעות בבוגרים ויצא להשאלות בפורטסמות', ברייטון וצ'רלטון. לאחר מכן הושאל לאנז'י מחצ'קלה וגם עבר בווסטהאם. לאחר מכן נדד לאופי כרתים ביוון ומשם לדונקסטר באנגליה. ב-2016 החל הרומן שלו בליגה בשבדיה כשחתם ב-AFC יונייטד. העונה הגיע לגטבורג במדיה רשם 5 הופעות העונה.



ראזק, גם הוא הוצע (AFP)


מי שסיכוייו ללבוש צהוב פחתו הוא הקשר הגרמני יאן קירכהוף, אקס באיירן מינכן שסוחב פציעה ובמועדון עתידים לרדת מהאפשרות לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי