שער מרהיב לדאבור, בישול מדהים לניר ביטון בסלטיק

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

חלוץ זלצבורג מצא את הרשת לראשונה העונה לאחר מבצע אדיר, הקשר שיחק כבלם במחזור הפתיחה מול הארטס וסידר לגריפית' שער ב-1:4 במסירה מחצי מגרש. מרציאנו פתח את העונה עם ניצחון, 56 דקות לטווטאחה

(גודל טקסט)
 מרבית הליגות באירופה עדיין לא יצאו לדרך, אבל ישנן מדינות שבהן העונה כבר נפתחה רשמית וכך החלו גם מספר מהלגיונרים את דרכם בעונת 2017/8.


הראשון לשחק היום (שבת) היה ניר ביטון, שפתח בהרכב סלטיק והשלים 90 דקות ב-1:4 הקליל על הארטס במחזור פתיחת העונה בסקוטלנד. יתרה מכך, הקשר בישל ללי גריפית' את השער הראשון במשחק בכדור עומק מופלא מהחצי, שסידר למכונת השערים של סלטיק מצב של אחד על אחד ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. יש לציין כי הקשר שיחק דווקא כבלם ונהנה ממקום בהרכב בשל העובדה שהקבוצה שיחקה באמצע השבוע בליגת האלופות.




עוד בליגה הסקוטית, גם היברניאן ואופיר מרציאנו שהשלים 90 דקות בין הקורות, פתחו את העונה ברגל ימין אחרי שגברו בבית 1:3 על פטריק ת'יסל.



מרציאנו. היברניאן חזרה לליגה הבכירה עם ניצחון.


בגרמניה, טאלב טוואטחה פתח בהרכב איינטרכט פרנקפורט בניצחון 0:3 על ריאל בטיס במשחק ידידות. מגן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-56. שלוש דקות לאחר מכן טימוטי צ'נדלר כבש את ה-0:1 לקבוצה הגרמנית (59), מריוס וולף (69) ואיימן ברקוק (73) השלימו.


מואנס דאבור ורד בול זלצבורג שבו למסלול הניצחונות אחרי ההדחה מליגת האלופות עם 1:5 ביתי על אדמירה במחזור השלישי באוסטריה. החלוץ הישראלי כבש את הראשון לאחר שעבר שחקן אחד, השחיל לשני בין הרגליים ובעט תוך כדי נפילה לרשת. ביצוע מרהיב. היה זה שער הליגה הראשון של הישראלי העונה בליגה האוסטרית.


9' TOOOOOOOOOOOOR! Unsere Nummer 9, Munas #Dabbur schießt uns in der 9. Minute zum frühen 1:0!! YES!!#RBSADMpic.twitter.com/kBkIVemYLl

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 5, 2017


בליגה הבלגית, בשעה 21:30 עשוי לערוך בן רייכרט הופעה בכורה במדי זולטה וארחם מול סנט. טרוידן במסגרת המחזור השני. את מחזור פתיחת העונה והסופר-קאפ המקומי החמיץ רייכרט עקב השעיה שגרר עוד מישראל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי