רשמי: טינו-סוון סושיץ' חתם במכבי תל אביב

סושיץ' במדים הצהובים
סושיץ' במדים הצהובים | אתר רשמי

הקשר הבוסני בן ה-25 הושאל מגנק ויירשם לצמד המשחקים מול אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית. ג'ורדי קרויף: "מקווה שהוא יהפוך לנכס". נכלל בסגל למונדיאל 2014 ושיחק בעבר בנבחרות בלגיה הצעירות. צפו בביצועיו

(גודל טקסט)
במקביל למו"מ מול מכבי חיפה בניסיון לצרף את אלירן עטר עד סגירת מועד רישום שחקנים לפלייאוף הליגה האירופית הלילה ב-01:00 (בין שני לשלישי), הודיעו הצהובים על צירופו של הקשר הבוסני בן ה-25 טינו-סוון סושיץ', שהושאל לעונה הקרובה מגנק הבלגית עם אופציית רכישה.


סושיץ', שילבש את החולצה מספר 31 בצהוב, מתנשא לגובה של 1.86 מטרים, הוא קשר התקפי, משחק לרוב מאחורי החלוץ, אולם נוסה לא מעט גם בעמדות הקשר האחורי וקשר עושה משחק, משמע 50/50. הוא גדל בסטנדרד ליאז' הבלגית, אולם לא שיחק במדי הקבוצה הבוגרת, אלא במילואים ובנוער בלבד, ובקיץ 2012 נרכש על ידי היידוק ספליט הקרואטית. בקיץ שעבר הוא נרכש מהקרואטים עבור שני מיליון יורו, אולם עוד לפני מעברו שיחק מול מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית ולמעשה שם הרשים את ג'ורדי קרויף.



מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר על צירופו לאתר הרשמי: "סושיץ' הוא קשר מוכשר בעל פוטנציאל רב עם יכולות התקפיות מרשימות היכול לשחק במגוון תפקידים. סושיץ' הותיר עלינו רושם רב במהלך צמד משחקי הפליאוף של הליגה האירופית נגד היידוק ספליט בעונה שעברה ואנו עקבנו אחרי ההתקדמות שלו במטרה לבחון איך ניתן להביא אותו. אנו מאושרים שהצלחנו להחתים את סושיץ' בהשאלה ומקווים כי יהפוך לנכס ויעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה".





יש לציין שסושיץ', יליד סראייבו, שיחק בנבחרות הצעירות של בלגיה (עד גיל 19), אולם בסופו של דבר בחר לייצג את בוסניה ואף נכלל בסגל למונדיאל 2014. בסך הכל לזכותו 9 הופעות בנבחרת הבוגרת. במדי גנק בעונה האחרונה רשם 15 הופעות ליגה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי