וידאר קיארטנסון: קשה לכבוש. אלירן עטר? תמיד מצפים לשחקנים חדשים

קיארטנסון חוגג
קיארטנסון חוגג | עדי אבישי

האיסלנדי שהרשית שלישיה ב-0:3 על מכבי פ"ת: "שואף להתקדם לליגה טובה יותר, אבל שמח במכבי תל אביב". קרויף נשאל על עטר וענה: "אין לי מושג, כמו תמיד". רפואה: "מביש"

(גודל טקסט)

בצל עסקת אלירן עטר, מכבי תל אביב פתחה בהרכב חזק והוכיחה שיהיה לה לא מעט מה למכור העונה גם ללא קשר לחלוץ מכבי חיפה. 0:3 קליל על מכבי פתח תקווה הודות לשלושער של וידאר קיארטנסון סידרו העפלה לרבע גמר גביע הטוטו. הרכש הבוסני טוני-סוון סושיץ' ערך בכורה בצהוב. אוהדי הצהובים עודדו את אבי ריקן, שלא עבר למכבי חיפה.

המאמן ג'ורדי קרויף התייחס להתרשמות מסושיץ': "השבוע הראשון קשה לכל מי שמגיע לכאן בגלל החום, אחר כך הוא יראה את הפוטנציאל שלו".
 

הגעת אלירן עטר ורכש: "אין לי מושג. כמו תמיד".


סושיץ'. צריך להתאקלם

סושיץ'. צריך להתאקלם (עדי אבישי)


העובדה שיצחקי היה מחוץ לסגל: "רוטציה. בשבוע שעבר זה היה גולסה".


על אבי ריקן: "אנחנו מאושרים איתו מהיום שהגיע והוא חלק מהתוכניות".


כובש השלושער וידאר קיארטנסון הגיע לעמדת הראיונות עם כדור המשחק וסיפר: "אני אקח את הכדור. החברים ישמחו בשבילי. זה תמיד קשה לכבוש, אבל החברים עזרו לי ליצור הזדמנויות. זה טוב בשבילי ונחמד לכבוש שערים".

אלירן עטר: "אני לא יודע. אנחנו תמיד מצפים לשחקנים חדשים, אני תמיד אוהב את החברים שאיתי".

ההבדל מהמשחק עם נתניה: "אנחנו תמיד עובדים בשביל להשיג תוצאות. זה טוב לשבועות הבאים, זה היה שונה מהמשחק מהמפגש עם נתניה וזה יעזור לנו".


אפשרות שיתקדם לאירופה: "אני שחקן עם אמביציה וברור שאשמח לשחק בליגה טובה יותר. אם לא? אני שמח במכבי ת"א".


עטר. קרויף וקיארטנסון לא יודעים דבר

עטר. קרויף וקיארטנסון לא יודעים דבר


אצל מכבי פתח תקווה נרשם עימות בין  רומאריו ולידור כהן שקיללו איש את רעהו במהלך המשחק. רומאריו אף סימן לכהן לשתוק. המאמן המפסיד קובי רפואה הודה: "זה היה נראה כמו נוער נגד בוגרים. אני מודע לבעיות. אנחנו נשנה דברים. זו לא מכבי פתח תקווה שאני רוצה לראות. יותר מדי רכים ולא יוזמים, נעשה שינויים".

השינויים בסגל: "שחקנים עזבו וזו עובדה, הבאנו אחרים. לא יכול להיות שמכבי פתח תקווה תיראה ככה. זה היה מביש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי