אלי אוחנה רוצה שעמיר תורג'מן יאמן את בית"ר ירושלים

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

נציג הבעלים, שלא מעוניין בגיא לוי, מעדיף להנחית בבית וגן את מאמנה של בית"ר ת"א/רמלה ועוזר מאמן נבחרת ישראל. בקבוצה מהלאומית לא צפויים לעמוד בדרכו. גיל לבנדה עשוי להדריך את הקבוצה מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

האם בית"ר ירושלים שוב תיקח מאמן מבית"ר ת"א/רמלה? בהמשך לפרסום בספורט1 אתמול (רביעי) על כך שאלי אוחנה בודק מועמד אחר לבית"ר ירושלים במקומו של גיא לוי, היום נודע שהמועמד של נציג הבעלים הוא עמיר תורג'מן, מאמנה של הקבוצה מהליגה הלאומית ועוזר מאמן נבחרת ישראל.

אף על פי שכל הסימנים הראו שגיא לוי יחזור לקדנציה שנייה בבירה, נראה שתסריט סלובדן דראפיץ' – שאימן בבית"ר ת"א/רמלה ומשם התקדם לבירה – עשוי לחזור על עצמו. תורג'מן, שמשמש כאמור גם כעוזר מאמן נבחרת ישראל, היה מועמד בקיץ האחרון גם לבני סכנין ולמ.ס אשדוד, אך לבסוף המו"מ עם שני המועדונים האלו לא צלח והוא נשאר בקבוצה.

יחד עם זאת, כמו במקרים ההם בקבוצה הצנועה מהלאומית עושה רושם לא יעמדו בדרכו של המאמן המוערך. באשר למשחק מול מכבי ת"א ביום ראשון, גיל לבנדה, עוזר המאמן, צפוי לעמוד על הקווים במחזור הפתיחה של הליגה. לבנדה, שהגיע לקבוצה על ידי מימר, לא אימן מעולם בליגת העל. 

עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)עמיר תורג'מן. בדרכו של דראפיץ'? (אודי ציטיאט)

המועמד המועדף על אלי טביב. גיא לוי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי