שרן ייני: "מת על אלירן עטר, אשמח שהוא יגיע למכבי תל אביב"

מכבי חוגגת
מכבי חוגגת | דני מרון

כובש שער העליה ב-2:2 של מכבי ת"א עם אלטאך, ששלח את הצהובים לשלב הבתים של הליגה האירופית סיפר על רצונו שהחלוץ יגיע. קרויף: "לא משנה מה אומרים, אנחנו יודעים שמקלארן חשוב". וגם: הרווחים של סגנית האלופה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הישג מרשים עם העפלה חמישית לשלב בתים אירופי בשש השנים האחרונות. למרות היכולת הלא מזהירה, חזרו הצהובים פעמיים מפיגור בדרך ל-2:2 עם אלטאך, והמאמן ג'ורדי קרויף היה מרוצה בסיום: "קל להגיד עכשיו שעשינו טעויות. זה חלק מהכדורגל אבל הקבוצה הראתה מה היא שווה. בואו לא נשכח שההגנה היא זאת שהביאה אותנו לשלב הבתים".


המענקים של מכבי תל אביב על ההעפלה לשלב הבתים יעמדו על 2.6 מיליון יורו כמענק עליה. מכבי הרוויחה דמי סולידריות בגובה 675 אלף יורו על הסיבובים הראשונים. אם תסיים ראשונה בבית תזכה ב-600 אלף יורו ואם תסיים שניה תקבל 300 אלף יורו. ניצחון בבתים שוה 360 אלף יורו ותיקו 120 אלף יורו. כל זה לא כולל מכיר כרטיסים וזכויות שידור.
 


כעת מסתמן שהצהובים ישובצו לדרג השני בהגרלה שתיערך מחר (שישי ב-14:00). קרויף עוד הוסיף על הסגל: "אני חושב שכל המשחקים קשים. אנחנו תמיד יכולים להשתפר ולשחק טוב יותר. אני חייב להחמיא לסגל כי הם הראו מה הם שווים. שמונה משחקים באירופה, שבעה ניצחונות ותיקו זה אומר משהו".


מכבי חוגגת. הישג מרשים

מכבי חוגגת. הישג מרשים (דני מרון)


החיבוק עם סטיב מקלארן בסיום: "מקלארן ישב ביציע במחצית הראשונה, ובהפסקה ירד למטה כי זה משנה את נקודת המבט. הוא חלק מהקבוצה והחיבוק נורמלי. אני מכיר אותו שנים, לא חשוב שאחרים לא מבינים מה הוא תורם לנו, מה שמשנה זה שאנחנו יודעים".



מקלארן. "הוא כבר חלק מהקבוצה" (דני מרון)


רכש: "בוא נראה מה יהיה בשבוע האחרון של אוגוסט. אנחנו צריכים לבנות את עצמנו. יהיה מדהים למועדון להיות להיות בדרג השני. המטרה מספר אחת שלנו היא עליה. הליגה האירופית מביאה לנו משחקים כיפיים לנו ולקהל".


גם קפטן הקבוצה, והשחקן שכבש את השער שהעלה את הצהובים לשלב הבא, שרן ייני, דיבר בסיום: "אני גמור. אנחנו קבוצה שאוהבת להקשות על היריבה, לא יצא נגד בית"ר, היינו מרוכזים בלעלות לשלב הבתים".


הגול שלו:
"הרגשתי שהיינו בדקות מצויינות במשחק. עם הגול היה לחץ אבל משחק שהוא על עליה הוא עם הרבה לחץ לשתי הקבוצות. אנחנו ווינרים אמיתיים ואני מבסוט שהבקעתי את הגול".


אלירן עטר. ייני ישמח שייצטרף

אלירן עטר. ייני ישמח שייצטרף (ערן לוף)


סגל: "יש לנו סגל ארוך. אולי יגיעו שחקנים, חברים ילכו להשאלות. כל שחקן שעולה נותן המון ויש עוד כאלה שלא שיחקו והיו יכולים בקלות להיות ב-11".


תפקוד במגרש:
"מרגיש מאוד בבית כקשר אחורי. ככה גם הייתי בהולנד ולמדתי שם דברים שאני מנסה ליישם פה".


על אלירן עטר:
"אני מת על אלירן עטר ואשמח שהוא יגיע לפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי