כתובות נאצה רוססו על בית הוריו של עדן בן בסט

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

החלוץ כיכב עם שלושער ב-3:3 בין הפועל חיפה לאוהדי בית"ר ירושלים, שתחת ראשי התיבות "LF" כתבו: "לא חוגגים ככה בטדי". השחקן ומשפחתו ככל הנראה לא יגישו תלונה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בקרב אנשי הפועל חיפה לאחר התיקו 3:3 בטדי מול בית"ר ירושלים. מצד אחד הקבוצה אומנם הצליחה להשיג תיקו דרמטי בתוך תוספת הזמן ואף חילצה נקודה, אך מצד שני משחק ההגנה של הקבוצה היה חלש. "אסור לנו לספוג שלושה שערים כל כך קלים. אם לא היה לנו מזל אז היינו סופגים עוד שניים", אמרו במועדון.


בחיפה ביקרו לא מעט את המגן דור מלול שחזר באיטיות להגנה. "בית"ר חגגה בצד שלו והוא יצטרך להשתפר כי מול הקבוצות הגדולות צריך לדעת לשחק בשני צידי המגרש", הוסיף גורם בקבוצה.

 



מי שזכה למחמאות היה כמובן החלוץ עדן בן בסט שכבש שלושער ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה. המאמן ניר קלינגר החמיא בסיום: "עדן הוא חלוץ גדול ואני שמח בשבילו. באנו לשחק התקפי וכבשנו, אבל מצד שני לקינו בחלק האחורי".



עדן בן בסט. "לא חוגגים ככה בטדי" (אודי ציטיאט)


השלושער של בן בסט 'הרגיז' לא מעט אוהדי בית"ר שהגיעו לבית הוריו של השחקן בקריית חם וריססו כתובות גרפיטי וביניהן: "לא חוגגים ככה בטדי" ו-"עדן ההומו". הכתובות נחתמו בראשי התיבות LF, שמסמנים את ראשי האירגון 'לה פמיליה'. יש לציין שעוד קודם לכן, באישון לילה, העלתה אשתו של בן בסט סרטון לאינסטגרם ובו היא שרה: "איך זה לקבל 3". במשפחת בן בסט טרם החליטו כיצד לפעול, אבל בשלב זה נראה כי לא יגישו תלונה במשטרה ויעדיפו להרגיע את הרוחות.


שחקן נוסף שזכה למחמאות היה החלוץ הצעיר מאמון קשוע שנכנס כמחליף והיה מעורב בשער השלישי. גם הקשר רוסלן ברסקי המשיך ביכולת הטובה שלו ואמר אחרי המשחק: "פתחנו את המשחק טוב, אבל לצערי הלכנו אחורה אחרי השער הראשון ונתנו לבית"ר לחזור למשחק. אנחנו לא חזירים ומסתפקים בתיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי