מאמן ברוז': "לא משנה לי מה עשית בקריירה, הטובים ישחקו"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אודי ציטיאט

איבן לקו ממשיך להצדיק את ספסול רפאלוב: "הדרך היחידה לחזור להרכב היא להוכיח את זה. ספורטאי אמיתי יעשה הכל בשביל זה. לא מסתכל על מי שמרוויח הכי הרבה". החזרה לארץ קרובה?

(גודל טקסט)

קלאב ברוז' ממשיכה לנצח בבלגיה ולרוץ נהדר בפתיחת העונה עם 21 נקודות מ-24 אפשריות שמציבות אותה במקום הראשון. אחרי 1:2 בקרב צמרת על שרלרואה היא המשיכה בשלה, אבל ליאור רפאלוב מצדו המשיך להתייבש בצד.

בניגוד למאמן הקודם מישל פרודום שהחשיב את רפאלוב כאחד מכוכבי הקבוצה המאמן הקרואטי איבן לקו לא ממש מחזיק ממנו: "הטובים ביותר הם שצריכים לשחק. הדרך היחידה לחזור להרכב היא לעבוד קשה ולהוכיח שמקומם בהרכב".

לקו התכוון לשחקנים כמו רפאלוב, יילה פוסן והרכש המפתיע של הקיץ ג'ורדי קלאסי, שלא שיחק אף הוא. רפאלוב ישב 90 דקות על הספסל: "אצלי לא משחקים שמות", אמר הקרואטי ששיחק בעבר בקבוצה.

התקשורת הבלגית עוסקת בתיסכול של רפאלוב בברוז'. היתה לו הצעה לחזור לשחק בארץ במכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל הוא העדיף להישאר וכעת זה נראה שבינואר לא יהיה מנוס מעזיבה.


רפאלוב, מתחרט? (ברוז', רשמי)

לקו גם עקץ את השחקנים על הספסל ובהם רפאלוב: "אם אתה ספורטאי אמיתי אתה חייב לנסות לעשות הכל כדי לחזור לשחק. אני מודה שקשה לי כמאמן כל שבוע לבחור מי יהיה בהרכב, אבל אני לא מסתכל על מי שמרוויח הכי הרבה כסף או על מה השחקן עשה עד כה בקריירה שלו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי