צפו בתקציר: בדקה ה-90 רעננה נכנעה 1:0 לבני יהודה

ואלסקיס
ואלסקיס | עדי אבישי

ואלסקיס המחליף כבש סמוך לסיום והעניק לכתומים שלוש נקודות שלא הגיעו להם. דקה לפני כן יכול היה פושה לנצח מהעבר השני. חוגי נפצע והחשש הוא לקרע ברצועות

(גודל טקסט)

כמה אכזרי יכול להיות משחק הכדורגל. הפועל רעננה עמוסה בארבעה הפסדים רצופים הגיעה למושבה והתמודדה בשוויון מוחלט עם בני יהודה, המגע של המאמן החדש גיא לוי ניכר והקבוצה מהשרון נראתה מסודרת ומסוכנת יותר. בדקה ה-89 ג'ורדן פושה קפא ולא שלח את הרגל כדי לנצח את המשחק, וכעבור דקה טעות של אסף צור סידרה לנריוס ואלסקיס שער ניצחון מהעבר השני, 0:1 לבני יהודה על רעננה  בסיום.

בעוד הקבוצה של אשר אלון מלקטת הפסד חמישי רצוף, חזרו הכתומים לנצח אחרי ארבעה משחקים. עדיין לא ברור למה יוסי אבוקסיס מקבל כל כך הרבה מחמאות (ואף מועמדות לנבחרת הוזכרה). אם הוא בוחר לשחק זהיר נגד קבוצה במשבר, נחותה ממנו על הנייר, מתחת לקו האדום – אז מתי לעזאזל בני יהודה תשחק פתוח? 

1,500 הצופים שלא ידעו מה לעשות עם עצמם מרוב שעמום ב-60 הדקות הראשונות של המשחק, ניערו לחיים כששני המאמנים עשו חילופים התקפיים והקצב עלה. חבל שאי נאפשר היה לשחק כך מההתחלה. ואי אפשר לסיים בלי לאחל לדור חוגי, שנפצע ויצא עם חשש לקרע ברצועה שהבדיקות יראו הכל שאין כלום.


קומץ אוהדי רעננה. נשארו נאמנים למרות הכל (עדי אבישי)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, עאיד חבשי, אלי בלילתי, סתיו פיניש, יובל אשכנזי (מתן חוזז 59), רועי גורדנה, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה (נריוס ואלסקיס 74), דובב גבאי (אלמוג בוזגלו 86).

הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, רועי שוקרני (פלורין פורצ'2ה 74), דור חוגי (מוחמד שכר 46), שמעון אבוחצירה (כארם ארשיד 86), ג'ורדן פושה.

מהלך המשחק
דקה 4 – צ'יבוטה בעט למסגרת, אבל צור ירד לכדור והדף.


דקה 17
– יונתן כהן בעט מ-16 מ' אבל היישר לידיו של צור.

דקה 20 איזו החמצה של אבוחצירה! – כדור הוגבה לרחבת בני יהודה, זובאס שמט אותו, חוגי בעט ראשון והכדור נהדף אל חלוץ רעננה שמחמישה מטרים אלכסונית הצליח איכשהוא לבעוט החוצה.



אבוחצירה. רעננה צריכה אותו יותר חד (עדי אבישי)

דקה 33 – אחרי 13 דקות בלי בעיטה אחת לכיוון השער נזכר פושה מהי מטרת המשחק. החלוץ האלג'יראי של רעננה פרץ לרחבה ושיגר טיל לחיבורים, זובאס הגיב מצוין והדף לקרן.

דקה 40 – גורדנה הכניס כדור עומק ליונתן כהן עמוק ברחבה אבל החלוץ לא השתלט טוב ובעט חלש החוצה.


גיא לוי. כבר רואים את השיפור (עדי אבישי)

דקה 41 – איזה החמצה של דור חוגי! צור הוציא את הכדור מהר קדימה ורעננה יצאה למתפרצת בסיומה בעט החלוץ ממצב נהדר סמוך לקורה.

דקה 43 – חוגי נכנס בפיניש וקשר בני יהודה נפגע מעל הגבה, דימם ויצא לחבישה מנחוץ לקווים. אחר דקה מתח חוגי שריר והוא לא ימשיך במחצית השנייה.


מטפלים בחוגי. לא נעים (עדי אבישי)

דקה 46 – מוחמד שכר נכנס במקומו של חוגי וברעננה הובע חשש שהחלוץ קרע את שריר הירך האחורי, 1,500 צופים הגיעו למשחק במושבה.

דקה 59 – לאבוקסיס נמאס ממה שהוא רואה והוא הכניס את חוזז במקום אשכנזי.


דקה 68
– החילוף אכן עזר והשליטה עברה לכתומים, אבל צ'יבוטה, גורדנה וחוזז התעקשו להיכנס דרך מרכז ההגנה של רעננה וזה לא הביא תוצאות.


פיניש החבוש מנסה לבלום את אבוחצירה (עדי אבישי)


דקה 71
– גורדנה פרץ במהירות ממרכז השדה וירה מ-16 מ', צור הדף לקרן.

דקה 74 – גם לגיא לוי נמאס ושוקרני יצא כשפורצה הרומני נכנס במקומו, ואלסקיס במקום צ'יבוטה אצל הכתומים.


דקה 76
– פושה נגח ממצב מצוין, זובאס קלט.


דקה 82
ההחמצה של המשחק! מורי שלח כדור ארוך ומדויק שהותיר את יונתן כהן מול צור, החלוץ הטעה את השוער וגלגל לשער החשוף אבל הכדור פגע בקורה.

דקה 89 – ארשיד פרץ מצד שמאל והעביר רוחב על קו השער אבל פושה משום מה קפא ולא דחק לרשת.

דקה 90, 0:1 לבני יהודה! – חוזז פרת מימין ובעט, צור הדף היישר לואלסקיס והליטאי מ-10 מ' סובב לפינה הגבוהה.


צור עוקב במבטו אחרי השער. על טעויות משלמים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי