ז'אורז'יניו בספק, בן זקן: "לבעלים חייבת להיות אמירה"

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | אודי ציטיאט

הברזילאי התלונן על כאבים במפשעה ועלול להחמיץ את המשחק של בית"ר בשני מול מכבי נתניה, גם חן עזרא בספק וייתכן שלא יעמוד לרשות המאמן שהתראיין ברדיו ירושלים: "אני מדבר רק עם אלי אוחנה"

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) אימון במתחם האימונים בית וגן לקראת המשחק ביום שני מול מכבי נתניה, ולצערו של המאמן בני בן זקן לא מן הנמנע ששניים מקשריו המובילים יחמיצו את ההתמודדות.

בעוד חן עזרא לא התאמן עקב כאבים בברכו ונמצא בספק למשחק, הבוקר הצטרף למצבת הפצועים גם הברזילאי ז'אורז'יניו, שנטש את האימון בגלל כאבים במפשעה. האחרון יעבור בדיקות וטיפולים במטרה להכשירו למשחק בעוד שלושה ימים, אולם בבירה טענו כי הקשר התלונן על כאבים וירד מכר הדשא בהוראת הצוות הרפואי.

בית"ר ירושלים כידוע מדורגת במקום השלישי בליגת העל לאחר שבעה מחזורים, אולם מספר הנקודות שלה זהה לשל מכבי תל אביב הרביעית וכן לזה של מכבי נתניה השנייה, כך שניצחון במשחק הבית הקרוב יסייע לה לפתוח פער לפחות מקבוצתו של סלובודאן דראפיץ' ואולי אף להשתוות בפסגה למוליכה הפועל חיפה.


ז'אורז'יניו. נטש את האימון, יעמוד לרשות בן זקן בשני? (ערן לוף)

כזכור, לפני הפגרה נכנעו הצהובים-שחורים 3:2 לבני סכנין, במשחק הבבכורה של בני בן זקן על הקווים במועדון. גם בשני המחזורים שקדמו להפסד לא ניצחה הקבוצה, שנפרדה ב-1:1 ביתי מול עירוני קריית שמונה וקודם לכן ב-3:3 נהדר מול הפועל חיפה, אז ספגה בתוספת הזמן.

לאחר האימון שערכה, התראיין מאמן הקבוצה בני בן זקן לרדיו ירושלים וסיפר: "עוד לא קרה שהועברו אליי מסרים לספסל דרך הטלפון. אני מדבר רק עם אלי אוחנה, הוא עוזר לי מאוד. אם טביב ואוחנה יבקשו להתערב אז נדע לקבל החלטה משותפת. לבעל הבית יש אמירה, הוא בעל הממון, אוי ואבוי אם לא תהיה לו". כמו כן הבהיר במהלך הראיון בן זקן שבוריס קליימן יישאר השוער הבכיר של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי