בנאדו בצרות: 3:2 לרמת גן, כפ"ס ואחי נצרת בורחות

בנאדו
בנאדו | עדי אבישי

הקבוצה הרמת גנית שבנתה על הצמרת הגבוהה הפסידה בראשון לציון והיא עם ניצחון בודד בשבעה מחזורים. 0:1 למוליכה בעפולה, 1:2 לאחי נצרת בבית על קטמון

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל רמת גן השוקעת וגברה עליה 2:3. רמת גן עם ניצחון בודד בשבעה מחזורים. הפועל כפר סבא יצאה לעפולה, ניצחה 0:1 ושמרה על הפסגה. אחי נצרת פגשה בביתה את קטמון, ניצחה 1:2 ונותרה במקום השני. בני לוד אירחה את נצרת עילית למשחק שהסתיים ב-0:0 ובית"ר תל אביב/רמלה אירחה את רמת השרון, פיגרה וניצחה 1:2. 

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן 2:3 
שחקניו של אריק בנאדו שהגיעו למשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, עלו ליתרון כבר בדקה השביעית. עוז פרץ בעט חזק מ-12 מטרים, רועי משפתי הדף לא טוב וניר שרון ניצל זאת ובעט מדויק לרשת.

ראשון לציון לחצה ובדקה ה-61 הצליחה להשוות כשאוגו צ'קומה כבש וקבע 1:1. בדקה ה-75, 1:2 לרמת גן. יוסי מקונן העביר כדור לדולב חזיזה, שמסר לשרון זיסו, וזה כבש והעלה את האורחים ליתרון. חלפה רק דקה וראשון לציון השוותה ל-2:2. צ'קומה עלה לנגיחה אחרי כדור קרן, שחקני ר"ג לא הצליחו להרחיק והחלוץ השלים צמד. גיל יצחק אחראי למהפך הענק של המארחת כשכבש וקבע 2:3 בדקה ה-85.


ניר ברקוביץ'. ניצחון ביתי גדול (דני מרון)

הפועל עפולה – הפועל כפר סבא 1:0 
הקבוצה של מסאי דגו, מוליכת הטבלה, השיגה ניצחון רביעי ברציפות בעוד המארחת  בתקופה חלשה, אחרי שהשיגה רק נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים. על הקווים ערך הופעת בכורה מאמנה החדש של עפולה, אופיר חיים.


מסאי דגו. שמר על הפסגה (דני מרון) 

בדקה ה-29, עלתה הפועל כפר סבא ל-0:1.  כדור רוחב של יהב אפריאט הגיע לראשו של דמיטרו ריז'וק שנגח לשערו. בדקה ה-71 עפולה נשארה בעשרה שחקנים אחרי שמתיאס מרטין הארגנטינאי הורחק לאחר עבירה גסה. 

אחי נצרת – הפועל קטמון 1:2 
אחרי שניצחו במחזור האחרון 0:2 את הפועל ת"א אירחו שחקני אחי נצרת שבמקום השני בטבלה את הקבוצה מהבירה. בדקה ה-30 עלו הירושלמים ליתרון 0:1. אילן רנקביץ' ניצל חור בהגנת המארחים, ובבעיטה שטוחה ומדויקת, כבש. בדקה ה-58 השוותה המארחת. אמג'אד סלימאן בעט חזק מ-20 מטרים וכבש שער אדיר שקבע 1:1.

בדקה ה-74 השלימה אחי נצרת מהפך ועלתה ל-1:2. אמג'ד סולימאן השלים צמד אישי מרשים, אחרי שהתרומם נהדר לכדור שהוגבה לעברו ונגח פנימה כדי לבסס את מעמדה של קבוצתו במקום השני. 

בני לוד – הפועל נצרת עילית 0:0 
אחרי שרשמה הפסד שלישי ברציפות, לוד חיפשה להשיג נקודות חשובות כדי לעלות מעל הקו האדום, אך לא כבשה והסתפקה בנקודה. האורחת עם מאמנה ירון הוכנבוים, הגיעה למשחק אחרי שהשיגה רק נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים והיום השיגה נקודת חוץ נוספת. 


הוכנבוים. זקוק בדחיפות לנקודות (עדי אבישי) 

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל רמת השרון 1:2 
המארחת, ללא מאמנה עמיר תורג'מן שעבר למ.ס אשדוד, עם זיו אריה בהופעת בכורה על הקווים אירחה את חיים שאבו ושחקניו. בדקה ה-35 עלתה רמת השרון ל-0:1. כדור רוחב של פאדי זידאן נשלח לכיוונו של בן בן יאיר, אך פגע ברגלו של דין אקפי שכבש שער עצמי.

המארחת השוותה בדקה ה-60. מסירת עומק נהדרת של סוהיל ארמלי הגיעה אל דור ג'אן שגלגל לרשת, 1:1. דקה בתוך תוספת הזמן, פנדל לבית"ר. דור ז'אן דייק מהנקודה הלבנה והשלים צמד פרטי ומהפך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי