פתיחת העונה המרשימה של הפועל חיפה נמשכה הערב (שבת) עם 0:2 על הפועל רעננה, בדרך ל-23 נקודות, וניצחון רביעי ברציפות. מנגד, המפסידה לא הצליחה ליצור מומנטום חיובי, לאחר ההתאוששות במחזור הקודם מול הפועל עכו (0:2), ונותרה במקום ה-13, שמוביל לליגה השנייה בסיום העונה, עם ארבע נקודות ברשותה בלבד. 

טרם המשחק נשיא המועדון מהכרמל, יואב כץ, שידוע בהתבטאויותיו מעוררות המחלוקת, שוב שחרר הצהרה מפתיעה, כשטען כי "רעננה פייבוריטית משום שהיא משחקת ללא לחץ". ואולם, מי שנכח בסמי עופר הערב יכל להבחין, כבר מהרגע הראשון, בחשש על פני שחקני האורחת, שהגיעה לחיפה עם יחס השערים הגרוע בליגת העל, להתמודדות מול אחת ההתקפות הפורות ביותר בליגה מתחילת העונה.  
 
שחקני הפועל חיפה חוגגים. צילום: ערן לוף
שחקני הפועל חיפה חוגגים. צילום: ערן לוף


ניר קלינגר שוב עלה עם הרכב שלא כלל את עדן בן בסט, אך כבר בדקות הראשונות החלק ההתקפי שלו חיפה על חסרונו. בדקה החמישית חנן ממן פרץ באגף הימני והעביר כדור גובה מדויק לרוסלן ברסקי, שלא התבלבל ושלח אותו פנימה בנגיחה מתוך רחבת החמש.  
השער המוקדם העיר דווקא את האורחת שהתחילה להפעיל לחץ על יריבתה, אך דווקא בשלב זה מקסים פלקושצ'נקו הצליח להכפיל את התוצאה עם בעיטה אופיינית מ-20 מטרים (דקה 35), וגרם לקלינגר לרדת עם חיוך להפסקה.
  
נוכחות מרשימה של האדומים. צילום: ערן לוף
נוכחות מרשימה של האדומים. צילום: ערן לוף


במחצית השנייה היכולת של הקבוצה של אשר אלון לא נפלה בהרבה מזו של המנצחת, אבל היא שוב הייתה נאיבית ולא הצליחה לכבוש, כשמהעבר השני החיפאים נהנו מכל רגע על הדשא בדרך לעוד שלוש נקודות. במחזור הבא חיפה תצא למבחן אמיתי בנתניה, בעוד שהמפסידה תארח את מכבי תל אביב.
 
הרכבים:

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, רסמוס שסטט, חנן  ממן, ראדו גינסארי (עדן בן בסט, 68), מקסים פלקושצ’נקו ואלון תורג'מן (מאמון קשוע, 85).

הפועל רעננה:
תומאש קושיצקי, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני, יובל טיטלמן (שניר שוקר, 46), מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה וג׳ורדן פושה.