פרסום ראשון: גנק מעוניינת לצרף את רוסלן ברסקי

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | צילום: ערן לוף

לספורט1 נודע כי סקאוט הקבוצה וכן יועץ המועדון יגיעו לצפות בקשר הפועל חיפה בשבת מול בני יהודה. אם ירשים ייעשה ניסיון להעבירו בינואר ובכל מקרה הבלגים צריכים לנהל מו"מ מול מכבי ת"א המחזיקה בכרטיס

(גודל טקסט)

 גנק, בה שיחקו בעבר אליניב ברדה וברק יצחקי, מעוניינת לצרף את רוסלן ברסקי. קשר הפועל חיפה, המושאל ממכבי תל אביב, הפך העונה לאחד הברגים החשובים של מוליכת הטבלה.

לספורט1 נודע כי הדירקטור המקצועי של גנק, דימיטרי דה קונדה, צפוי לשלוח את הסקאוט שלו לצפות בברסקי במשחק בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4) בחוץ מול בני יהודה. עם הסקאוט צפוי לנחות בישראל גם הסוכן ניקולס אוניסס שלאחרונה הפך ליועצו של המועדון הבלגי וזאת לאחר שהביא לקבוצה את החלוץ מבוואנה סאמטה, מלך שערי הקבוצה.

אם ברסקי ירשים את הנציגים הבלגים, גנק תבדוק אופציה לצרפו כבר בחודש ינואר ואם זה לא ייצא לפועל אז ינסו שוב בקיץ. בכל מקרה אם גנק תחליט לרכוש את הקשר היא מחוייבת לפנות למכבי תל אביב, לה שייך הכרטיס והיא גם מחזיקה באופציה להאריך את ההתקשרות לעונה הבאה, עונת 2018/19. הצלחתו של הקשר לא נעלמה מעיניהם של ראשי הצהובים והוא אמור להצטרף לאימוני תחילת העונה של מכבי תל אביב. סקאוט של מכבי תל אביב עוקב העונה אחרי כל משחק של ברסקי ומדווח לצוות המקצועי. סוכניו של ברסקי, שלומי בן עזרא וגלעד קצב סירבו להגיב.


ברסקי. מהליגה הלאומית לאחר הקשרים הטובים בליגת העל (לירון מולדובן)

הקשר בן ה-25 נחשב לאחד הכוכבים הגדולים של מכבי תל אביב בליגת העל לנוער, אבל אז חווה משבר אישי ומיד אחריו פציעה ארוכה. ברסקי נדד בין בני יהודה להפועל ירושלים ומשם לבית"ר תל אביב/רמלה. בקיץ הציע לו ניר קלינגר, מאמן האדומים מהכרמל, לחתום אטצלו לאחר שניסיונות קודמים להנחית בכרמל את דור פרץ לא הצליחו.

ברסקי תפס מיד מקום של קבע בהרכב הפועל חיפה, פתח בכל 15 משחקי הליגה העונה ולמעשה מוביל את קבוצתו עם 1349 דקות, לצד שמואל שיימן ומקדים בדקה בלבד (1348) את גבריאל תמאש. הקשר אף כבש שני שערים נגד רעננה ובני יהודה והוסיף שלושה בישולים. ברסקי נמצא בחמישייה מבחינת קילומטרז' בממוצע למשחק.

 סוכניו של ברסקי, שלומי בן עזרא וגלעד קצב סירבו להגיב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי