בית"ר כבר מאמינה: "כל ניצחון חשוב, אבל זה היה הכי חשוב העונה"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | ערן לוף

אחרי ההעפלה לפסגה והתצוגה מול הפועל חיפה, בבירה שיבחו: "ניצחון של בית"ר האמיתית, לא נבהלנו". בניון המאוכזב חגג עם השחקנים, מאמץ להשלים את הארכת חוזהו של שכטר. סאבו יעמוד לדין, אדגר יעזוב?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עברה אמש (שני) בהצלחה גדולה מבחן מקצועי וגם מנטלי לאחר שגברה בחוץ 0:2 על הפועל חיפה בקרב צמרת לוהט, שנערך באצטדיון סמי עופר. בעקבות הניצחון עלתה בית"ר למקום הראשון בטבלת ליגת העל לפחות זמנית, עד משחקה של האלופה הפועל באר שבע שתארח הערב את בני יהודה. כמות מדהימה של 6,200 אוהדים, ליוותה את הקבוצה באצטדיון החיפאי והעניקה לירושלמים, אווירה כמעט ביתית, מול אחת הקבוצות הכי טובות בליגה העונה. 


בית"ר עלתה לשחק בהרכב חסר, ללא פול אדגר ואריק סאבו המורחקים וגם ללא דוד קלטינס ויעקב בריהון הפצועים. כל הארבעה אגב, צפויים לשוב לסגל, לקראת משחק החוץ, בשבת, נגד עירוני קריית שמונה. "כל ניצחון הוא חשוב, אבל זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה", אמר גורם בבית"ר. "קודם כל ניצחנו משחק של ראש בראש, מול יריבה שלנו בצמרת, עברנו אותם בנקודות, שמרנו על רשת נקייה וזה היה ניצחון כמו של בית"ר האמיתית. מגיעות הרבה מילים טובות לכל השחקנים, שנתנו כאן משחק הקרבה ולחימה והביאו שלוש נקודות ממגרש מאוד קשה. הפעם בניגוד לפעמים הקודמות, לא נבהלנו מכך שאנחנו יכולים לעלות למקום הראשון, והצלחנו לנצח ולעשות את זה", הוסיף הגורם.



בין השחקנים שקיבלו מחמאות, היה כמובן איתי שכטר, שבלט בחלק הקדמי והטריד שוב ושוב את הגנת חיפה, כובש השער השני, חן עזרא, שהתאושש לחלוטין מהפציעה ומתחיל להזכיר את כושרו מתחילת השנה, צמד הקשרים האחוריים קלאודמיר פריירה ואנטואן קונטה, שביטלו לגמרי את חוליית הקישור הטובה של החיפאים. 



לא נבהלו מהאפשרות לעלות לפסגה. שחקני בית"ר (ערן לוף) 


מעל כולם בלט אמש בחלק האחורי, הבלם טל כחילה, שהציל פעמיים בהצלות הרואיות, מקו השער, כדורים שאיימו להיכנס פנימה. "טל כחילה זה שחקן שקודם כל כולו לב אחד גדול", אמרו בכיר במועדון, בהתייחסות לבלם המצוין. "כחילה זה מסוג השחקנים שכאילו אין בהם כלום, אבל למעשה יש בהם הכול מהכול. אתה מאוד רוצה שיהיה לך שחקן כזה בקבוצה. זה כחילה והוא מזכיר בדיוק את אבא שלו, אהוד כחילה. זה פס ייצור מאותו השטנצ", הוסיף הבכיר.


"אני חושב שנתנו משחק פנטסטי" אמר כחילה ג'וניור בסיום. לחצנו אותם על כל המגרש, השגנו את השער במחצית הראשון ואני שמח מאוד שניצחנו. עכשיו צריך להמשיך הלאה". מי שלא שותף כלל אמש במשחק, הוא הקשר יוסי בניון, שקם אמנם להתחמם בסביבות הדקה ה-75, אך לא נכנס וראה את ז'אורז'יניו, דיויד בוייסן בהופעת בכורה ושון גולדברג, נכנסים כמחליפים. אותות האכזבה ניכרו היטב על פניו של בניון בסיום המשחק, אך למרות זאת, הוא הצטרף לחגיגות השחקנים עם אוהדי הקבוצה בסיום. "כל ההחלטות שהתקבלו הן מקצועיות בלבד", אמר המאמן בן זקן, בנוגע לאי הרכבתו של בניון.




התמיכה ביציעים עזרה. שחקני בית"ר חוגגים עם האוהדים (ערן לוף) 


במועדון ינסו לסיים בימים קרובים, את עניין הארכת חוזהו של הקפטן איתי שכטר, כאשר כפי שכבר פורסם, סכומי השכר בין הצדדים כבר נסגרו וכעת נותר להגיע להסכמות על אורך החוזה, כאשר שכטר מעוניין בחוזה לשנתיים ובבית"ר מתעקשים בשלב זה, לחתום לעונה אחת בלבד, עם אופציה לשנה נוספת. גורם המצוי בפרטי המשא ומתן, העריך שהחלוץ יחתום בסופו של דבר ויישאר בבית"ר ירושלים.


סאבו, יעמוד מחר (רביעי), לוועדת משמעת בבית הדין של ההתאחדות, באשמה של העלבת שופט המשחק, דניאל בר נתן, לאחר שפלט לעברו פעמיים את צמד המילים "פאק יו". בבית"ר ימתינו לראות לכמה משחקים יורחק הקשר הסלובקי, שיעמוד אחר כך בנוסף, גם לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון וצפוי לספוג קנס כספי גבוה. אם עד לפני שבועות אחדים, היה מעמדו של סאבו חזק ויציב בקבוצה, כעת כבר נשמעים קולות אחרים, ששוקלים אפילו לשחררו מהסגל, במידה ובית"ר תרצה לצרף בלם זר לחיזוק. יחד עם זאת, חשוב לציין שטרם התקבלה החלטה כלשהי, כי גם אדגר מועמד לשחרור ובכל מקרה, עד עכשיו לא נמצא הבלם המתאים שיצורף, כך שכל הספקולציות עדיין באוויר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי