נאור פסר ייעדר כחודש וחצי, שבתאי התנצל בפני הקהל

נאור פסר
נאור פסר | דני מרון

המגן, שעבר בדיקת MRI, סובל מחבלה בברכו ובמועדון כאבו: "הוא שוב סובל מחוסר מזל, העונה הזו התחילה קשה ותסתיים קשה". בשל פציעתו, מגבו לא ישוחרר להפועל תל אביב. וגם: הקשר פרסם התנצלות על מילותיו

(גודל טקסט)
מכה קשה למכבי פתח תקווה. נאור פסר, שהוחלף בשלב מוקדם ב-0:2 על עירוני קריית שמונה, עבר אמש (רביעי) בדיקת MRI ממנה עולה כי הוא סובל מקרע כמעט מלא בברכו.


זו הפעם השנייה שפסר סבל מפציעה בברכו, אחרי שהוא נעדר שלושה חודשים בתחילת העונה עקב פציעה דומה אך חמורה יותר. הפעם, זמן ההיעדרות עשוי לעמוד על כחודש וחצי. "כואב לנו על נאור ועל מה שהוא עבר השנה", אמרו במועדון והסבירו: "עד שהוא חזר לשחק והפגין יכולת טובה, הוא שוב סבל מחוסר מזל. העונה הזו התחילה קשה ותסתיים בצורה קשה".



בכך, מצטרף פסר לעומר דנינו, שחווה פריקה מלאה בעצם הבריח במשחק הגביע מול הפועל כפ"ס וייעדר לפחות כחודשיים וחצי מהמגרשים. " בעקבות הפציעה, המגן אורי מגבו, אשר מבוקש בהפועל תל אביב, וגם כך לא צפוי היה להיות משוחרר, יישאר. בעקבות פציעתו של דנינו, בקבוצה ינסו לצרף בלם נוסף על מנת לעבות את מצבת הבלמים שכוללת כעת את ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק ועידן אדהנני.



עומר דנינו. פציעתו עשויה להוביל לצירוף בלם נוסף (עדי אבישי)


עוד במלאבס, הקשר יובל שבתאי פרסם הערב התנצלות בעקבות התקריות האחרונות עם האוהדים. כפי שפרסמנו, האוהדים קיללו את הקשר בסיום הניצחון על קריית שמונה, בעקבות העימות ביניהם אחרי ההדחה מול הפועל כפר סבא בגביע המדינה. לאחרונה חל פיחות במעמדו של הקשר, שחוזהו הגבוה לשלוש שנים עשוי לטרפד את עזיבתו.


"שלום לכל האוהדים. ברצוני להתנצל בלב שלם, בפני כל אחד ואחד מכם, על ההתנהגות שלי בשני המשחקים האחרונים. לא משנה מה אמרתם, אסור היה לי להגיב בצורה הזאת בשום מצב, ההתנהגות שלי היתה ילדותית, חסרת כבוד ורחוקה 180 מעלות ממי שאני ומה שאני", כתב שבתאי.



"מאז המשחק ניסיתי לארגן פגישה עם האוהדים כדי להתנצל בפניכם פנים אל פנים, ואשמח לעשות זאת גם בהמשך אם יתאפשר לי. עליי לתת דוגמה לילדים ביציע ולהוות מודל לחיקוי ועשיתי את ההפך הגמור, נתתי לאמוציות העצבים והתסכול מהמצב לשלוט בי. טעיתי ושוב פעם אני מבקש את סליחתכם, של כל אחד ואחד מכם. לא יודע עוד כמה זמן אשאר איתכם, אבל גם אם אעזוב, לא כך ארצה להיפרד. סליחה שפגעתי בכם, יובל".




שבתאי. פרסם התנצלות מכל הלב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי