הלחץ השפיע: בני יהודה הורידה את מחירי הכרטיסים למכבי ת"א

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

הצדדים ייפגשו ביום ראשון במסגרת הליגה ותחילת המכירה הובילה לתגובות זועמות: הכתומים מתנגדים להחלטה להושיבם ביציע המערבי, הצהובים ביקרו את מחיר הכרטיס, שנקבע ל-60 שקלים והופחת במהרה ל-50 שקלים בלבד

(גודל טקסט)
ביום ראשון תארח בני יהודה את מכבי תל אביב (20:30, ישיר בספורטHD1) במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל, אולם תחילתה של מכירת הכרטיסים למשחק עוררה סערה בקרב שני מחנות האוהדים.


בשעות הצהריים החלה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן" מכירת הכרטיסים למשחק, אולם במהרה הוסרה ורק כעבור מספר שעות נפתחה בשנית, עם מחירי כרטיסים מוזלים – או אם לדייק, במחירים שנהגו לקחת הקבוצות לאורך העונה.




תחילה המכירה יצאה לדרך כשמחיר הכרטיס נקבע על 60 שקלים אחיד לפני עמלות, משמע 66 שקלים חדשים בנקודת המכירה של "לאן" ובמחיר של 71 שקלים לרוכשים דרך האינטרנט, דבר שהוביל לכך שהאוהדים הצהובים פנו להנהלת הקבוצה בבקשה שמחירי הכרטיסים יוזלו ל-50 שקלים בלבד, כפי שהיה נוהג בכל משחקי השנה בליגת העל להוציא את המשחקים מול "הגדולות" (בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ומכבי חיפה). בשל כך הצהובים פנו להנהלת בני יהודה ולאחר מספר שיחות בין הצדדים, המחיר הופחת ל-50 שקלים והמכירה שבה לאתר האינטרנט בשעות הערב המאוחרות.


עוד לפני ההחלטה להוריד את מחיר הכרטיסים ל-50 שקלים, לאוהדים שפנו לעמוד הפייסבוק של הצהובים נמסר בתגובה: "הסכם הגג שהיה בעבר על ידי המנהלת ביחד עם הקבוצות נפסל בעקבות חוק ההגבלים העסקיים. הקבוצות הקטנות רשאיות לקבוע כל מחיר על פי התקנונים הרגילים של ההתאחדות לכדורגל".



אוהדי מכבי תל אביב. הלחץ השפיע והמחירים הוזלו (דני מרון)


מן העבר השני, אוהדי בני יהודה זועמים על ההחלטה להושיבם ביציע המערבי בלבד, שלא כמו במשחקי בית אחרונים העונה – מול מכבי חיפה, למשל, ישבו אוהדי בני יהודה הן ביציע המערבי והן במזרחי. רבים מאוהדי בני יהודה מנויים ביציע המזרחי, והמשמעות היא שהם ייאלצו לעבור ליציע ממול לטובת אוהדי מכבי תל אביב שזכו לקבל את היציע המזרחי כולו. חשוב להבהיר כי החלטה זו נעשתה לאחר פגישת ראשי בני יהודה עם נציגי המשטרה.


רק במחזור האחרון החרימו אוהדי מכבי נתניה את משחק החוץ מול מכבי פתח תקווה, מפני שהנהלת המלאבסים נקבה במחיר כרטיס אחיד של 60 שקלים – בדיוק כמו במקרה זה. גם אוהדי הפועל באר שבע התלוננו במשחק החוץ מול הפועל עכו על כך שמחיר כרטיס היה 60 שקלים, משמע 66 שקלים ברכישה מוקדמת ו-71 שקלים ברכישה דרך האינטרנט, דבר שרבים נאלצו לעשות כדי שלא לקחת סיכון לרכוש בקופה בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי