קלינגר: לא רוצה הפרעות, מבחינתי שממן יעבור להפועל ב"ש

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התייחס לאחר העלייה לרבע הגמר למצבו של הקשר, שצפוי לעבור לאלופה בשבוע הקרוב או בקיץ: "עד שלא אדע אם הוא איתנו או שלא, זו בעיה. אנחנו מצליחים כי אנחנו ביחד, וזה חומר למחשבה לכולם"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הצליחה לעלות לרבע גמר גביע המדינה הודות ל-1:2 בחוץ על הפועל עכו משערים של אלון תורג'מן, השער שניצח את המשחק אף היה דרמטי והובקע אחרי 89 דקות, אבל במועדון עסקו בעיקר בעתידו של חנן ממן, הקשר שלא שותף הערב, ספג קללות מהאוהדים ולא חגג עם חבריו את העלייה – לקראת מעבר להפועל באר שבע, כך מסתמן, כבר בימים הקרובים או לכל המאוחר בקיץ הקרוב.

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום על השיחה שניהל עם חנן ממן במסדרונות חדרי ההלבשה מיד עם סיום המשחק: "היחסים ביני לבין השחקנים שלי תמיד אמיתיים, אף פעם אי אפשר לריב כי אני תמיד אומר את האמת. הכנתי את חנן לפני המשחק שהוא לא ישחק. עד שלא אדע האם חתם בבאר שבע או שהוא רואה את העתיד שלו עם הפועל חיפה, תהיה בעיה. אני מחויב לקהל שרוצה לראות שחקנים שרואים את עצמם חלק מהעתיד שלנו.

"הפועל חיפה נבנתה בקיץ כיחידה מאוד מגובשת. זה שלוטשים עיניים לשחקנים שלנו, יכול להיות שזה חוקי ובסדר. חנן יכול לעשות את הבחירות שלו, גם לנו יש את הבחירות שלנו. לתפיסת עולמי, אם חתם בבאר שבע ונוכל להביא שחקן, כל עוד זה תלוי בי אשחרר אותו מיידית", סיכם קלינגר.


קלינגר וממן מיד לאחר המשחק. הקשר מיהר לרדת לחדר ההלבשה (מיכאל וייסרמן)

על חלון ההעברות, בו צירף עד כה את מיטרבסקי ואיבנצ'יץ', הוסיף קלינגר: "אנחנו כמעט חודש מדברים עם שחקנים. זה לא זמן לבלבל אותם. התלכיד של הפועל חיפה הוא חזק, עוצמתי, השחקנים הפכו להיות כוכבים מבוקשים כי הם נעזרים בשחקנים לקבוצה ולא כי הם חושבים על עצמם. הם חזקים יחד. אני לא בטוח שהם חזקים לבד וזה חומר מחשבה לכולם. לא רע בהפועל חיפה – יואב משלם יפה ויש קהל שלא מתלהם".

על השאלה מה יקרה אם לא יגיע שחקן וממן יישאר, השיב: "לא רוצה לעסוק במצב היפותטי. מה יקרה אם לא נביא שחקן והוא לא יעזוב לבאר שבע? זה יכול לקרות, אבל אני לא רוצה שזה יקרה. אני רוצה אנרגיה טובה סביב הקבוצה שלי. אני לא רוצה שום הפרעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי