"אם זידאן יאבד כל סיכוי לתואר כבר במארס, מצבו יהיה קשה"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

בספרד עוסקים בעתידו של מאמן ריאל מדריד תחת פלורנטינו פרס, שלא העסיק אף מאמן יותר משלוש עונות. בנוסף מתכנן הנשיא להיפטר משלישיית BBC. וגם: 4 התנאים של ניימאר להגעתו לבירת ספרד ו-40 הצעות שהגיעו בינואר

(גודל טקסט)
ריאל מדריד הייתה הקבוצה היחידה בליגה הספרדית שלא התחזקה בחלון ההעברות של ינואר ונראה שפלורנטינו פרס כבר מתכנן להיפטר מזינדין זידאן ולהחתים מאמן חדש בקיץ הקרוב. כנראה שרק זכייה שלישית ברציפות של הבלאנקוס בליגת האלופות תשנה את הכיוון אליו הולך הצרפתי שעשוי למצוא את עצמו בפאריס סן ז'רמן בעונה הבאה. קרלו אנצ'לוטי, שאימן את הקבוצה למשך שתי עונות כשבראשונה זידאן היה עוזרו, הכריז אתמול: "אם ריאל מדריד תעבור את פ.ס.ז' בשמינית הגמר יהיה קשה לעצור אותה בהמשך".


למרות זאת עובדה אחת ברורה. אף מאמן לא שרד יותר משלוש עונות תחת פרס וזיזו כבר עונה שלישית בתפקיד. ויסנטה דל בוסקה וז'וזה מוריניו היו למעשה המאמנים היחידים שאימנו שלוש עונות אצל הנשיא. ב-17 שנים בהם שולט פרס בקבוצה בשתי קדנציות הוא העסיק 11 מאמנים. "אם הוא יאבד כל סיכוי לסיים את העונה עם תואר כבר במארס ברור שמצבו יהיה קשה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". עם זאת, פלורנטינו פרס יכול להתעודד מכך שהמגזין הכלכלי היוקרתי "פורבס" בחר בו אתמול (רביעי) למנכ"ל הכי טוב בספרד בשנת 2017.




Florentino Pérez, elegido mejor CEO de España en 2017 por la revista 'Forbes'.#RealMadridhttps://t.co/mwCPId7UWr

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) January 31, 2018

באשר לתוכניות של ריאל מדריד נראה שבקיץ אכן פרס רוצה להיפטר משלישיית BBC. מוריניו כבר רמז לו שהוא לא ירכוש את כריסטיאנו רונאלדו כשאמר לאחר ההפסד נגד טוטנהאם: "היכן אמצא סגל שחקנים טוב יותר מאשר אלה שיש לנו במועדון? אנחנו לא יכולים לרכוש את ליאו מסי ולא את כריסטיאנו רונאלדו. אז היכן אמצא שחקן טוב יותר מחואן מאטה?". ראיין גיגס מאמנה החדש של וויילס אמר שלדעתו בייל לא רוצה לעזוב את ריאל מדריד למועדון אין כוונה למכור אותו. לפי "מארקה" הבלאנקוס קיבלו 40 הצעות במהלך ינואר לרכוש חלק מהשחקנים ודחו את כולן.


"דון בלון" פרסם שלניימאר יש ארבע דרישות מריאל מדריד אם היא רוצה שהוא יעבור אליה. הראשונה היא עזיבת כריסטיאנו רונאלדו כדי שלא יהיה בצל של הפורטוגלי כמו שהיה עם ליאו מסי, השנייה היא קבלת החולצה מספר 10, השלישית היא המשכורת הגבוהה בעולם והאחרונה היא התחייבות של המועדון שיעזור לו מקצועית לזכות ב"כדור הזהב".



ניימאר. הציב דרישות (AFP)


עוד ברשימת הרכש לפי "מארקה": הארי קיין (טוטנהאם), מאורו איקרדי (אינטר), לאונרדו פארדס (זניט סנט פטרסבורג), לאוטרו מרטינס (ראסינג קלאב), מוחמד סלאח (ליברפול), לאונרדו בונוצ'י (מילאן), מילאן שקריניאר (אינטר), אדינסון קבאני (פ.ס.ז') וגונסלו גדש (ולנסיה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי