גלזר: המצב לא טוב, הדרבי יכול להחזיר מעט מהכבוד שאיבדנו

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ערן לוף

שוער מכבי חיפה לקראת הדרבי ברבע גמר גביע המדינה (חמישי, 20:50): "מבינים את האוהדים, זה משחק עונה". הירוקים עובדים על הצד המנטאלי לקראת הדרבי , ייתכן שרז מאיר יפתח במקום בן הרוש. צפי ל-12,000 אוהדים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק השני ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה (חמישי, 20:50). הירוקים מגיעים לאחר ה-2:2 במשחק הראשון וחוששים כי היריבה העירונית תבוא לשחק על תוצאה.

בקבוצה מבינים כי מבחינה פסיכולוגית צריכה הקבוצה לשמור על היתרון ולא לאבד כמו שקרה לה במשחק הראשון בגביע אז הובילה 0:2 והפועל השוותה, וכמו שקרה גם בליגה בשבת האחרונה כאשר הובילה 0:1 ומכבי נתניה ביצעה מהפך עוד במחצית הראשונה. במועדון מספרים בעיקר על בעיה מנטאלית ולמרות הפתרונות הרבים של הצוות המקצועי מתקשים למצוא את הפתרון ההולם לכך.

לאחרונה אף ערך פסיכולוג הקבוצה מספר שיחות בעיקר עם שחקני ההרכב הראשון, אך כאמור בשלב זה אין תוצאות בנושא. עוזר המאמן רוב מאס ערך אסיפת וידאו בה ביקר את הטעויות של שחקני החלק האחורי מול מכבי נתניה. "אנחנו צריכים להבקיע ולהישאר מרוכזים", אמר לשחקנים.

מי שהתראיין לקראת המשחק היה השוער עומרי גלזר, שאמר לאתר הרשמי של המועדון: "כרגע המצב לא טוב. יש לנו את המשחק מול הפועל כדי להחזיר מעט מהכבוד שאיבדנו בתקופה האחרונה. אנחנו נבוא בכל הכוח ובכל הנחישות והרצון להילחם ולעבור שלב בגביע. אנחנו מבינים את האוהדים והמשחק הזה הוא עבורנו משחק העונה. אנחנו צריכים את האוהדים, שיבואו לתמוך בנו. אנחנו בעונה לא טובה והאוהדים הם אלה שנותנים לנו את הכוח".

המאמן פרד רוטן, שלא נכח באסיפה, מתכוון לבצע מספר שינויים וביניהם חזרתם להרכב של המגן ארנסט מאבוקה שנעדר בגלל פציעה ולאחר שערך אימון מלא צפוי לפתוח. גם החלוץ עומר דמארי צפוי לפתוח על חשבונו של סטפנוס אתנסיאדיס. התלבטות נוספת היא בין גל אלברמן לבין גיאורגי קוסטדינוב כאשר דווקא הבולגרי היה זה תורגל בהרכב הפותח. בנוסף קיימת גם אופציה שרז מאיר יפתח כמגן שמאלי על חשבונו של עומרי בן הרוש.

שחקני מכבי חיפה. הפועל תשחק על התוצאה? (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה. הפועל תשחק על התוצאה? (ערן לוף)

הצוות המקצועי עדיין לא החליט מי מהשחקנים ימצא את עצמו ביציע, אך העובדה שהקבוצה חייבת להבקיע יכולה להביא לכך שגם החלוץ היווני וגם מוחמד עוואד יהיו בסגל. גם בקרב השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואחד מהם אמר: "ניצחון במשחק הזה יכול להציל עונה ולהשאיר לנו על מה להילחם. אם ננצח זה יכול להבטיח לנו חוזה לעונה הבאה".

הבשורות המעודדות מגיעות בעיקר מצד הקהל שלמרות הכישלונות הגדולים העונה עדיין צפוי להגיע ולתמוך בדרבי. בקבוצה מצפים לכ-12,000 אוהדים שיגיעו למשחק. "הלוואי וכל אוהד שלנו שיגיע יחזור הביתה עם חיוך", אמרו במועדון.

אוהדי מכבי חיפה. הדבר היחיד הטוב שעוד נשאר (דני מרון)
אוהדי מכבי חיפה. הדבר היחיד הטוב שעוד נשאר (דני מרון)

הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש (רז מאיר), גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, עומר דמארי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי