ניר קלינגר: אנחנו מחזיקים בביצים את כל הקבוצות בצמרת

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה מאושר אחרי ה-0:1 על אשדוד: "כולן במתח בגלל מה שאנחנו עושים. אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגיש כלפי השחקנים". תורג'מן: "אם היינו מגלים יותר אחריות, היינו יוצאים עם נקודה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ממש עם הבאזר הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) 0:1 דרמטי על מ.ס אשדוד משער עצמי של יובל יעקובוביץ' בתוספת הזמן והיא עדיין חזק במאבק על המקום השלישי, ואולי אפילו יותר מזה.

המאמן המאושר ניר קלינגר אמר בסיום: "כל העונה אני אומר שהשחקנים שלי הם משהו מיוחד. להגיע למשחק עם חסרונות של כל כך הרבה שחקנים משמעותיים זה קשה. אין לי מילים להגיד את מה שאני מרגיש כלפי השחקנים. זה לא היה משחק גדול, אשדוד שיחקה טקטית עם חמישה בהגנה, הם רצו לצאת מפה עם נקודה ואנחנו הימרנו עם כל מה שיש לנו וההימור השתלם. הגיע לנו לנצח. אנחנו מחזיקים את כל הקבוצות בצמרת בביצים, מותר להגיד. כולן במתח בגלל מה שאנחנו עושים".

מהעבר השני, עמיר תורג'מן היה מאוכזב: "אנחנו מאוכזבים מאוד. הפועל חיפה לא הגיעו לשער שלנו. צריך להישאר מרוכזים עד הסוף. איבדנו נקודה מאוד יקרה. אני מרוצה מהבחורים. שיחקנו נכון, הגענו למעט מצבים, אבל הם היו טובים. מאכזב, אבל נמשיך קדימה. אומנם הפסדנו את הנקודות, אבל הראינו שאנחנו קבוצה מצוינת לקראת הפלייאוף".

הנקודות שאבדו: "מספיק להגיד לשחקנים שהמשחק שלנו היה טוב ועבדנו נכון והיה לנו חוסר מזל. אם היינו מגלים קצת יותר אחריות היינו שומרים על הנקודות. אם אני נרגע שנייה אני שמח מהדרך שלנו".

עמיר תורג'מן. חוסר אחריות (ערן לוף)
עמיר תורג'מן. חוסר אחריות (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי