בעקבות הסרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות, בו מתועד בין השאר שחקן ליגת העל של קבוצת בית"ר ירושלים אנתוני וארן, ובו נראה אקט מיני בין בחורה למספר גברים, החליטו גם באגף חקירות ומודיעין (אח"מ) של המשטרה לבדוק את הדברים. נציין, כי אין מדובר עדיין בבדיקה האם לפתוח בחקירה פלילית אלא בדיקה הקשורה לתוכנו ומהותו של הסרטון, דהיינו גילה של הצעירה המשתתפת בו, מתי צולם והאם האקט נעשה בהסכמה.  



החלוץ הגיע היום לאימון קבוצתו שפוף וסיפר לחבריו: "עשיתי טעות גדולה, אני לא יודע מי הפיץ את הסרטון ומקווה שאפשר לעצור את הבלגן הזה".


הסרטון צולם לפני מספר שנים, בעת שהשחקן שיחק בקבוצה אחרת. נכון לעכשיו לא החליטו ראשי בית"ר ירושלים כיצד לפעול בעניין ואיך אם בכלל להעניש את השחקן. גם בהתאחדות עדין לא הגיבו לפרשה ובוחנים את כל האפשרויות הנוגעות בפרשה המביכה.



שרת הספורט מירי רגב הוציאה הודעה רשמית בעניין: "נדהמתי והזדעזעתי לשמוע על הסרטון החמור. אין מקום להתנהגות בזויה כזו כלפי נשים. אני מוקיעה את ההתנהגות הזו מכל וכל ומצפה שהחברה תוקיע התנהגות חמורה שכזו".



שלושת השחקנים הנוספים - כולם שחקנים פעילים שמשחקים בליגות הנמוכות - החליטו לנתק קשר משעות הבוקר ובעיקר מסתגרים לאחר שהסרטון הופץ בוואטסאפ.



ח"כ איילת נחמיאס ורבין אמרה בתגובה לסרטון כי "אם היה צורך בתזכורת לאיזה שפל מוסרי החברה הישראלית מתדרדרת, סרטון ההתעללות המינית של שחקן בית"ר אנטוני וארן סיפק לנו אותה. הסרטון מביש ומטריד, אבל תגובתה, או נכון יותר העדר תגובתה של קבוצתו, בית"ר ירושלים מפחידה. כי מפחיד לחיות במדינה בה שחקן נראה מתעלל מינית בבחורה חסרת אונים, וקבוצתו מבקשת לשדר אווירה של עסקים כרגיל. לא השעיה, אפילו לא נזיפה, מהמאמן או הבעלים.

עוד אמרה כי "חמורה עוד יותר היא תגובתם של חברים לא מזוהים לקבוצה שהבעיה שלהם עם הסרטון היא שוארן נתן שיצלמו אותו. לא ההתעללות שעל פניו נראית כאונס, להם מפריע הצילום. ספורט ללא מוסר, הוא לא ספורט ובית"ר הוכיחה היום שהיא קבוצה לא ספורטיבית בעליל. ההתאחדות לכדורגל חייבת להתערב מיידית".