"אין ספק שמכבי נתניה קופחה, השופט היה צריך לשרוק לפנדל"

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

במכבי נתניה מאוכזבים אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. גורם באיגוד השופטים הודה שהקבוצה קופחה גם בפנדל על וארן: "היה מגע מינורי שלא הפיל את השחקן". סוכנו של הויבך ינחת בישראל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש 2:0 לבית"ר ירושלים באצטדיון טדי בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הייתה טובה יותר לאורך דקות רבות במשחק ואילולא הפתיחה הפחות טובה והשער שספגה, שגרמו לה לרדוף אחרי המארחת, הנתנייתים בהחלט יכלו לצאת לפחות עם נקודה אחת. "יצאנו פראיירים ובפעם השנייה העונה", אמרו שחקנים בנתניה. "שוב אנחנו מגיעים לטדי, נגד הקבוצה שבמקום הראשון, הם חלשים יותר ואנחנו לא מנצחים". ובכלל, המשחק אמש הזכיר את אותו המשחק שהתקיים בסיבוב הראשון בטדי בו נתניה שלטה, אך ספגה ארבע פעמים ממתפרצות והובסה.

לצד האכזבה מהתוצאה, בנתניה לא אהבו את השיפוט של השופט אוראל גרינפלד, שבחר להתעלם מנגיעת יד ברחבה של חן עזרא במצב של 1:0 לחובתם, העניק פנדל גבולי לבית"ר לאחר נפילה של אנתוני וארן ובנוסף התעלם מפגיעה ללא כדור של אנטואן קונטה בחגי גולדנברג. "הגיע לנו פנדל ובטח שכרטיס אדום לחובתם" אמרו בנתניה. מאוחר יותר, גורם באיגוד השופטים אכן תמך בטענתם: "ללא ספק לנתניה הגיע פנדל והיא קופחה: היד של השחקן (עזרא), נמצאת מחוץ לגוף ולא בתנוחה טבעית. השופט עמד בעמדה מצויינת מול האירוע וגם לא הסתירו לו כך שהוא היה צריך לשרוק". ומה בנוגע לפנדל שקיבלה בית"ר? "לא נראה שהיה שם פנדל. היה מגע אבל מינורי, לא כזה שהפיל את השחקן (וארן) ".

חסרונו של טים הויבך, שלא שיחק כבר משחק שני רצוף בגלל פציעה הורגש, ולאחר שלא התאמן כל השבוע, בנתניה ינסו להכשירו לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים. בנוגע להויבך, כפי שכבר פרסמנו, מכבי חיפה והפועל באר שבע עוקבות אחרי הבלם, אך בנתניה קיבלו החלטה לממש את האופצייה עליו. סוכנו הגרמני של השחקן צפוי לנחות בישראל בחודש הקרוב על-מנת לסכם על חוזה חדש, כשבסביבתו הבהירו שהויבך רוצה להישאר בנתניה.


הויבך. חסרונו הורגש (דני מרון)

שי ברדה המאוכזב סיכם: "הרגשנו 'דז'ה וו' מהמשחק בסיבוב הראשון. התחלנו את המשחק לא טוב. תיכננו דברים אחרת ברבע השעה הראשונה שלו והם לא יצאו לפועל. כשאתה בא לטדי, אתה צריך להיות מאוד מרוכז, במיוחד ברבע שעה הראשונה ולא עשינו את זה. לאחר מכן כן השתלטנו על המשחק ומהדקה ה-30 שלטנו בצורה מקסימלית במגרש, אבל לא הגענו למצבים ממשיים. נמשיך לעבוד קשה, נסתכל על הדברים ונמשיך למשחק הבא".

אם בית"ר ירושלים זכה באליפות: "אם ראינו את האלופה? אני בטוח שראיתי את הקבוצה שמבקיעה הכי הרבה גולים ושאפו ענק מגיע להם על מה שהם עושים בחלק הקדמי. הם לא צריכים הרבה מצבים כדי להבקיע ומי שתהיה יותר טובה שתיקח אליפות".

האופי של קבוצתו: "אם יש פה נאיביות מסויימת? יכול להיות. זה חלק מתהליכים שצריכים ללמוד. יש פה קבוצה שרק בשנה שעברה הייתה בליגה הלאומית עם מינוס תשע נקודות. אני מקווה שזה חלק מלמידה ומתהליך ואני בטוח שבסופו דבר זה ישתלם. יש פה לפחות 5-6 שחקנים שזאת הפעם הראשונה שהם משחקים בטדי לעיני כל כך הרבה אוהדים. צריך לדעת לקבל גם את ההפסדים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי