"בופון הסרבי": אוהדי נאפולי רוצים את פרדראג ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | ערן לוף

"הוא מאוזן ואין לו חולשות, צריך לעשות את קפיצת המדרגה", כך נכתב באתר קלצ'ונאפולי 1926 והומלץ לצרפו כיורש של פפה ריינה. וגם: קסיאס בדרך להיסטוריה, דוידוביץ' "פגש" את מסי ואוהדי טוטנהאם נכנסו באלונסו

(גודל טקסט)
19:20: ראיקוביץ' לנאפולי?
פרדראג ראיקוביץ' לנאפולי? באתר האוהדים קלצ'ונאפולי 1926 מתפרסם טור שבועי בשם "טאלנט סקאוט" בו מופיע פרופיל על שחקן שלטענת האוהדים, יכול להתאים לקבוצה. הפעם, עסק הטור בשוער מכבי ת"א שכונה "בופון הסרבי" והוצע בתור יורש לפפה ריינה.


הסרבי זכה למחמאות: "הוא בנוי טוב ויודע לפקד על ההגנה ולתקשר איתה. הוא מאוזן ואין לו חולשות יוצאות דופן, למרות שהוא יכול לשפר את משחק הרגל. הוא יודע לקרוא מצבים מסוכנים, לא מפחד מאחד על אחד ומצוין ביציאות. לא חסר לו כלום והוא צריך לעשות את קפיצת המדרגה. לקנות אותו כמחליף לריינה יהיה הימור, אבל זה לא יהיה לחינם". על פי האתר, שציין שבעבר הוזכר שמו של השוער כמועמד לארסנל, מחירו של הסרבי עומד על 5-6 מיליון יורו.



"בופון הסרבי" (אריאל שלום)


16:32: "מרכוס אלונסו נהג רוצח"
אוהדי טוטנהאם ניצלו אמש (ראשון) אירוע טרגי שקרה ב-2011 כדי להקניט את מגן/קשר צ'לסי מרכוס אלונסו במהלך הניצחון 1:3 בסטמפורד ברידג'. אלונסו אז בן 20 ושחקנה של בולטון היה מעורב בתאונת דרכים במדריד בו נהרגה צעירה. סנגוריו הצליחו להמיר את גזר הדין ארבע שנות מאסר בקנס של 61 אלף יורו, אבל התרנגולים לא שכחו אבל בחרו לזכור כדי להציק.


Some pretty grim chants directed at Marcos Alonso from the Spurs fans. #CFC#CHETOT

— Nizaar Kinsella (@NizaarKinsella) April 1, 2018


15:45: ניר דוידוביץ' הצליח בסופו של דבר לסדר תמונה עם ליאו מסי
ניר דוידוביץ', שוער העבר ומי שכיום עובד במחלקת הצעירה של מכבי חיפה כמאמן שוערים, המריא לחופשת פסח בברצלונה עם בנו וכמובן שלא פסח על סיור באצטדיון הקאמפ נואו. ליאו מסי אמנם לא נכח שם, אבל "התמנון" הצליח למרות הכל לארגן תמונה עם הפרעוש, גם אם הייתה זו חתיכת קרטון במרכז.


 

היה קשה אבל בסוף הוא יצא גבר והסכים⚽️⚽️⚽️

A post shared by Nir Davidovitch (@nirdavidovitch) on



14:45: ג'ורדי קרויף מסיים את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה

Final preparations for tomorrow's game with the staff. It's important that no stone is ever left unturned. pic.twitter.com/pu8T4fdIpy

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) April 2, 2018

13:35: ווסט ברומיץ' פיטרה את פארדיו
למרות שמונה רק בסוף נובמבר האחרון, הבאגיז החליטו להיפרד מהמנג'ר תחתיו רשמו רצף של שמונה הפסדים שהציב אותם עמוק במקום האחרון בפרמיירליג, עשר נקודות מהקו האדום.


West Bromwich Albion and Alan Pardew have agreed to mutually part company following discussions between both parties.#WBAhttps://t.co/5nB4TJWdes

— West Bromwich Albion (@WBA) April 2, 2018

13:15: הכדורגלן שהפך לשחקן פורנו
הכירו את הכדורגלן האיטלקי דווידה לובינלה ששיחק בקבוצה בליגה האיטלקית הרביעית בשם קאלצ'ו פומיליאנו. אחרי שהבין שכדורגלן גדול הוא כבר לא יהיה החליט להפוך לכוכב בסרטים כחולים ונבחר מבין 3,000 מתמודדים שעברו אודישן אצל בלם איטלקי מוכר בתחום. אחרי שהחל לככב בסרטים הוא שינה את שמו לדוויד מונטנה ועבר להתגורר בהונגריה. אחרי שעשה קצת כסף בתעשיית הסרטים, החליט שהוא רוצה להתקמבק באחת הקבוצות בהונגריה.



לובינלה (צילום מסך)


12:45: שחקני בית"ר חוגגים עלייה לגמר
אחרי שהבטיחו עלייה לגמר גביע המדינה, שחקני בית"ר בחרו להקדיש למאורע מספר פוסטים באינסטגרם.


 

מועדים לשמחה

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

 

Happiness

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on

.

 

#final

A post shared by ofirkriaf (@ofirkriaf) on



12:30: איקר קסיאס בדרך להיסטוריה
פורטו תתארח הערב (22:00, שידור ישיר בספורט1) אצל בלננשש במחזור ה-28 של הליגה הפורטוגלית, ומלבד המאבק על המקום הראשון, עבור איקר קסיאס מדובר במשחק מיוחד בו הוא עשוי לרשום ציון דרך מרשים במיוחד בדמות משחקו ה-1,000 בקריירה. השוער הספרדי בן ה-36, שמשחק כבר כמעט 19 שנים ברמות הגבוהות ביותר ורשם עד כה 725 משחקים בריאל מדריד, 107 בפורטו ו-167 בנבחרת ספרד. השחקן היחיד שרשם יותר הופעות ממנו בקריירה הוא חברו לשעבר בריאל מדריד, ראול, שלקח חלק בלא פחות מ-1,033 משחקים.



999 המשחקים של קסיאס עד כה (מתוך "מארקה")


12:00: טורניר האוהדים של מכבי תל אביב

טורניר אוהדי מכבי תל אביב, שעורך ארגון THE GATE, ייערך מחר (שלישי) בין השעות 09:00-16:00 במגרשי החוץ בהדר יוסף.
השנה האירוע נערך לזכר הלוחמים סמ"ר גד עזרא ז"ל וסמ"ר שילה סימן טוב ז"ל בשיתוף עמותת "עזרה מגד".
המשחקים יתקיימו במתכונת 3X3 והאירוע יכלול גם תחרויות שלשות והטבעות pic.twitter.com/ynfiXxzH3b

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) April 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי