הפועל חיפה תארח הערב (21:00) את בית"ר ירושלים למשחק שיהווה חזרה גנרלית בין הקבוצות לקראת גמר גביע המדינה שייערך בעוד כשבועיים. חיפה לא ניצחה העונה את בית"ר וחניכיו של ניר קלינגר ירצו לזכות בניצחון הראשון כבר במשחק הליגה כדי לתת כוח מנטלי נוסף לקראת הגמר. 

מבחינה מקצועית חיפה צפויה להגיע למשחק בהרכב החזק ביותר כאשר רק הקשר המולדבי ראדו גינסארי נמצא בספק בגלל פציעה - אם לא ישחק אז גל אראל יפתח במקומו. מי שישובו להרכב הם ניסו קפילוטו ושמואל שיימן שהיו מורחקים במחזור הקודם.
מי שצפוי להיות אחד משחקני המפתח במשחק הזה הוא השוער ארנסטס שטקוס, שאמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה היטב כי מדובר במשחק מאוד חשוב עבורנו. ממשחק למשחק זה נהיה חשוב יותר ואנחנו מקווים לנצח".

השוער נשאל אם בית"ר היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה והשיב: "זה יהיה אתגר מולם, אבל לנו יש את התוכניות שלנו וננסה לעצור אותם. אם ההגנה שלנו לא תעצור, אז אני אעצור אותם. שיחקנו בשבוע שעבר מול הקבוצה הטובה בליגה, הפועל באר שבע, וזה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. לפעמים הכדורגל לא הוגן וספגנו בשנייה האחרונה".
ההרגשה בחדר ההלבשה אחרי ב"ש: "מה שהיה בחדר ההלבשה נשאר שם. ברור שהיינו מאוכזבים כי היינו קרובים לניצחון, אבל זה הכדורגל וצריך לקבל את זה וכמובן ללמוד מהטעויות. אני לא חושב שזה היה רק חוסר מזל כי עשינו טעויות בשער הראשון שלהם ובכל משחק עושים טעויות והמטרה זה ללמוד מהטעויות".
המטרה הבאה: "יש לנו מטרה להבטיח מקום באירופה, אבל אנחנו רוצים להצליח בהכל וזה אומר לזכות בגביע המדינה וגם בליגה, כל עוד יש לנו סיכוי תאורטי לאליפות אז לא נוותר ונמשיך בגישה שלנו על מנת להצליח בכל משחק".
הבעלים יואב כץ, שנחת בסוף השבוע בישראל, יתחיל בסבב פגישות עם שחקנים לקראת העונה הבאה מיד לאחר המשחק מול בית"ר. כבר אתמול הצהיר כץ כי הבלם הרומני גבריאל תמאש חתם לו כי הוא ממשיך בקבוצה וכעת המטרה של כץ להבטיח את הישארותם של המגינים דור מלול ושמואל שיימן, הבלם ניסו קפילוטו, הקשר גל אראל והחלוצים אלון תורג'מן ועדן בן בסט.
בתוך כך, הנהלת המועדון החליטה להאריך את מועד מכירת הכרטיסים למשחק הגמר למנויים בלבד עד יום ראשון. עד כה נמכרו כ-7,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה.
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי (גל אראל), גילי ורמוט, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.