וידאר קיארטנסון: אחרי שנתיים בישראל, הגיע הזמן לשינוי

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב התראיין והצהיר במפתיע שהוא מתכנן לעזוב את קריית שלום: "אני רוצה לשחק במקום שמדברים עליו יותר ואולי גם קרוב לאיסלנד". וגם: ההצעות שסגנית האלופה דחתה, האופציות והמונדיאל

(גודל טקסט)

וידאר קיארטנסון רוצה לעזוב את מכבי תל אביב בסוף העונה, כך הצהיר החלוץ האיסלנדי בראיון במולדתו. "אחרי שנתיים בישראל, אני חושב שזה זמן לשינוי ותמיד חלמתי לשחק באנגליה. אני רוצה לשחק במקום שמדברים עליו יותר ואולי קרוב יותר לאיסלנד. היו כמה הצעות עליי שנדחו בשני החלונות האחרונים, אני מקווה שבקיץ זה יהיה שונה".

על פי הפרסום באיסלנד, מכבי ת"א דחתה הצעות "לא מספיק טובות" עבור החלוץ אותו רכשה ממאלמו. עוד נטען, גם על פי מקורות ישראלים, שקיארטנסון מבוקש באסטון וילה ובקבוצה מהבונדסליגה. החלוץ בן ה-28 כבש 44 שערים ב-88 משחקים במדי מכבי ת"א בכל המסגרות מאז הגיע לקבוצה בקיץ 2016.

קיארטנסון המשיך: "נהניתי מאוד בישראל, זה מקום נפלא והחיים בו היו ממש טובים", על המונדיאל הקרוב אמר: "אני חושב שמגיע לי להיות בסגל. אתה חייב להאמין בעצמך. הצבתי לי כמטרה לתת עונה אישית שתקשה על המאמנים להתעלם ממני. באופן אישי, הייתה לי עונה טובה והבקעתי הרבה שערים. גם זכינו בגביע (הטוטו) ולכן אני חושב שהשגתי את המטרה שהצבתי לעצמי. ברור לי שהבחירה קשה עבור המאמנים כי יש הרבה שחקנים טובים. אני יכול להביא לנבחרת שערים זה התפקיד של החלוץ ועשיתי את זה בכל מקום בו שיחקתי".

החלוץ סיכם: "יש חלוצים שעובדים קשה וחזקים באוויר ויש את אלה שתמיד נמצאים במקום הנכון. אני שייך לקטגוריה השנייה. אני לא אומר שאני לא עובד. למדתי לעבוד בליגה קשה כמו ישראל. אני משוכנע שהנקודה החזקה שלי היא הסיומת והמיקום".  


רוצה לעזוב את מכבי תל אביב. וידאר קיארטנסון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי