הנערים נכנעו 3:0 לשווייץ, עדיין קיים סיכוי לעלייה

אייל אינברום
אייל אינברום | ההתאחדות לכדורגל

אחרי ההפסד למארחת אנגליה במשחק הפתיחה, גדי ברומר ושחקניו נמצאים בעמדה בעייתית במאבק ההעפלה לרבע גמר אליפות אירופה עד גיל 17: "חשוב שנלמד מהטעויות, התוצאה לא משקפת כי הגענו למצבים בשביל להבקיע"

(גודל טקסט)

המחזור השני באליפות אירופה עד גיל 17 יצא לדר ואחרי ה-2:1 למארחת אנגליה במחזור הפתיחה, נבחרת הנערים נכנעה 3:0 לשווייץ והיא על סף הדחה מהיורו לאור העובדה שטרם צברה לפחות נקודה.

ישראל התארחה היום באצטדיון בברטון ונותרה לאחר ההפסד על אפס נקודות, למזלה איטליה הפסידה במשחק המקביל לאנגליה והשאירה סיכוי קטן לגדי ברומר ושחקניו שיפגשו את האזורי ביום חמישי במחזור השלישי בבית 1. כידוע, 16 נבחרות העפילו לתחרות והן מחולקות לארבע בתים, שתיים עולות מכל בית.

בסיום המשחק אמר גדי ברומר: "היינו רכים בהגנה, בכל המאבקים על הכדור לא היינו חזקים מספיק. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, להבין מה הדברים הלא טובים שעשינו וללמוד למשחק הבא. אני חושב שנצטרך לעבוד על המנטליות שלנו לעתיד. זו פעם ראשונה שאנחנו משתתפים בתחרות שכזו שיש בה עליות וירידות. הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע, אבל הם ניצלו זאת ואנחנו לא. 0:3 לא משקף. אני מקווה שנתאושש מהמשחק הזה והכי חשוב שנלמד מהטעויות. נגיע להילחם מול איטליה, זה מה שחשוב לנו. נצפה באיטליה ונקווה להראות משחק טוב יותר מהיום".

בשונה מההפסד לאנגליה במשחק הראשון, ערך גדי ברומר ארבעה שינויים בהרכב, כשהמרכזי היה הצבתו בהתקפה של אייל אינברום על פני עמרי רם לצדו של ליאל עבדה, שמשחק איתו גם במכבי פתח תקווה. החמצות רבות ופיגור כפול כבר במחצית הראשונה סיבך את הכחולים לבנים, שבאליפות אירופה הראשונה בנערים מאז 2005 כנראה יסיימו את דרכם כבר בבתים. שווייץ, אגב, הפסידה 2:0 לאיטליה במשחק הראשון.


נבחרת הנערים לפני המשחק מול שווייץ (אתר ההתאחדות)

מהלך משחק
דקה 10, 0:1 לשווייץ: נבחרת ישראל מסתבכת בשלב מוקדם של ההתמודדות. יוליאן וונמוס מצא את פליקס מאמבימבי, שחקן הכנף של יאנג בויז הכניע את כיוף.

דקה 19: ג'ואברה היה קרוב להשוות כשכדור שלו פגש את הקורה, עבדה החמיץ את הכדור החוזר. 

דקה 27: אייל אינברום ניסה את כוחו, השוער השווייצרי מנע שוויון.

דקה 38, 0:2 לשווייץ: שתי דקות להפסקת המחצית, שוב מאמבימבי מצא את הרשת.

דקה 47, 0:3 לשווייץ: אחרי הצמד של מאמבימבי, טושי, מי שבישל לו, הבקיע גם כן.

דקה 57: עוד הזדמנות טובה לישראל, אבל דוידה המחליף החמיץ את המסגרת.

דקה 80: עם תחילת תוספת הזמן של המשחק שוב דוידה בעט, הפעם גם מצא את המסגרת ונעצר אצל סולדיני. בסיום 0:3 לשווייץ.

הרכבים
נבחרת ישראל: שריף כיוף, ניר דרורי, דן לוגסי, רוני לאופר, דניאל טסקר (חנן חן ביטון, 41), נדב נידם, עידו שחר, איברהים ג'ואברה (מוחמד גאדיר, 66), ליאל עבדה (אושר דוידה, 48), אייל אינברום, אופק עובדיה.

נבחרת שווייץ: לוסיו סולדיני, פאביו סולימנדו, אילן שאוטר, בציר עומראגיץ', טיציאן טושי, אלכסנדר יאנקביץ', יוליאן וונמוס, בלדיאן קרסניקי, פליקס מאמבימבי, יאן וורנהארד, סימון סום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי