הטבה במצבו של קונטה, סילבסטר עדיין בספק לגמר הגביע

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

בית"ר ירושלים העלתה הילוך בהכנות למשחק ברביעי מול הפועל חיפה: "נצטרך להתעלות ולשכוח את התבוסות", אמרו במועדון. המגן יפתח אם יעבור בהצלחה את האימון המסכם, טרם הוחלט מי מבין וארן ושכטר יוצב בחוד

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים העלו היום (שני) הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת גמר גביע המדינה, שיערך ביום רביעי הקרוב בטדי ובו תפגוש הקבוצה את הפועל חיפה. במועדון מנסים לעשות הפרדה בין שתי התבוסות האחרונות בליגה ואובדן הסיכוי לאליפות ובין ההכנות למשחק הכי חשוב של הקבוצה בשנים האחרונות.

"כולם מבינים את חשיבות המשחק הזה. אנחנו עושים עונה טובה מאוד ואף אחד לא ייקח את זה מאיתנו, אבל כשיש תואר על הפרק, נצטרך להתעלות, לשכוח את המשחקים הפחות טובים בליגה ולעשות הכל כדי להשאיר את הגביע הזה אצלנו בירושלים", אמר גורם בקבוצה.

מבחינת סגל השחקנים, נראה שאנטואן קונטה עשוי לשוב להרכב, לאחר שחלה הטבה במצב פציעתו בברך. כזכור, החמיץ קונטה את משחק העונה נגד הפועל באר שבע לאחר שחש ברגישות באזור המיניסקוס. קונטה עבר סדרת טיפולים כדי לנסות ולהכשירו לקראת גמר הגביע והוא צפוי לערוך מחר אימון מלא עם הקבוצה, אז תקבל החלטה סופית לגביו. מי שנמצא עדין בספק גדול הוא יאקוב סילבסטר, שטרם הצליח להתגבר על פציעה טורדנית באיזור הגב התחתון.

להרכב אמור לשוב גם עידן ורד, שנכנס כמחליף נגד באר שבע, והוא ישתף פעולה בחלד הקדמי לצידו של חן עזרא. בצוות המקצועי עדין לא הוחלט אם אנתוני וארן ימשיך לקבל קרדיט ב-11, או שאיתי שכטר ישוב להרכב ויפתח במשחק שאין ממנו חזרה מבחינת הצהובים-שחורים.


ורד ושטר על הספסל. יפתחו יחד בגמר הגביע? (דני מרון)

לקהל של בית"ר צפוי להיות רוב בטדי, לאחר שאוהדי הקבוצה הצליחו לשים את ידם על כרטיסים כמעט לכל שער אפשרי באצטדיון. על פי הערכות צפויים להגיע יותר מ-15 אלף אוהדי בית"ר לטדי. המשטרה וההתאחדות פרסמו היום אזהרות בכל הנוגע להתנהלות בסביבת האצטדיון ובתוכו. מהמשטרה נמסרה אזהרה בנוגע לענייני ספסרות וכן גילויי אלימות מכל סוג ובתוך כך גם גילויי גזענות, כלפיהם תנהג המשטרה באפס סובלנות. מההתאחדות נאמר לשתי הקבוצות שפריצת אוהדים לכר הדשא במקרה של זכייה בגביע עלולה להביא לשלילת התואר.

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין בגין התפרעות האוהדים במשחק מול הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי