צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את נתניה וחזרה למקום השלישי

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

פנדל מוצלח של קיארטנסון (69) ושער ענק של אצילי (89) עזרו לצהובים לעשות צעד משמעותי לעבר הכרטיס לאירופה. שפונגין נפצע והוחלף במחצית הראשונה. החבורה של דראפיץ' איבדה סיכוי לסיים שלישית

(גודל טקסט)

בצל השמועות על מינויו הקרב של ולדימיר איביץ' למאמן הקבוצה, מכבי תל אביב גברה הערב (שני) 0:2 על מכבי נתניה לעיני 6,346 צופים באצטדיון בנתניה במשחק שנעל את המחזור ה-33 בפלייאוף העליון, והחזיר את למקום השלישי את הצהובים, שעשו צעד חשוב לעבר הכרטיס לאירופה.

שחקניו של ג'ורדי קרויף דווקא לא הרשימו בפתיחת המשחק ולא הצליחו להגיע ליותר מדי הזדמנויות מול דני עמוס, כשבצד השני רמזי ספורי וערן לוי כמעט הצליחו להכניע את פרדראג ראיקוביץ', אך ללא דיא סבע המושעה, החולשה של מכבי נתניה מול השער בהחלט ניכרה. בנוסף, איבדו הצהובים את יובל שפונגין שנפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי אופיר דוידזאדה.

הצהובים עלו טוב יותר למחצית השנייה וכבר בתחילת עומר אצילי, שרשם משחק מצוין, ירה כדור מעל המשקוף של עמוס. המארחת המשיכה לתקוף ובדקה ה-60 נפסל לה שער לאחר שאבי ריקן, שבישל לאצילי, היה בעמדת נבדל. אקס בית"ר ירושלים וגראנדה המשיך להיות השחקן הבולט על המגרש ובדקה ה-68 הוכשל ברחבה, ו-וידאר קיארטנסון דאג לתרגם את הפנדל ל-0:1. עשרים דקות לאחר מכן היתרון הוכפל כשאצילי קיבל כדור מצד ימין, דהר באגף, חתך למרכז וירה מקצה הרחבה כדור לפינה הרחוקה הגבוהה ולא השאיר סיכוי לעמוס, באחד השערים היפים העונה.


אצילי. המצטיין של הצהובים הערב (אריאל שלום)

הצהובים, שכאמור עלו למקום השלישי, נמצאים מעל נקודה הפועל חיפה ובשבוע הבא מחכה להם אתגר לא פשוט כשיתארחו באצטדיון "טוטו טרנר" אצל הפועל באר שבע, בתקווה לקלקל לה את חגיגות האליפות. מכבי נתניה לעומתה, תארח בשבוע הבא את הפועל חיפה, שתגיע אחרי גמר הגביע. החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה איבדה למעשה סיכוי לסיים במקום השלישי, וניצחון על האדומים מהצפון שבמקום הרביעי לעזור להם להתקרב אליו, כשכרגע הפער בין שתי הקבוצות עומד על שש נקודות, שלושה מחזורים לסוף.

הרכבים 
מכבי תל אביב:
פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, יובל שפונגין (אופיר דוידזאדה 44), דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן (חוסה רודריגס 84), דור מיכה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון (ניק בלקמן 70).

מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, דודי תירם, קובי מור, דן גלזר (אלעד שחף 83), אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, ג'ייק רוז'נסקי (ניקו אולסק 67), ערן לוי, רמזי ספורי (ברק בדש 83).

מהלך המשחק
דקה 1: פיטר בוס הגיע לצפות בקבוצתו לשעבר.


בוס ביציע בנתניה (אריאל שלום)

דקה 12: מתפרצת של נתניה. רוזנסקי כדרר ושלח עומק לספורי שהמשיך עד הרחבה ובעט, ראיקוביץ' הדף.


ספורי. נעצר אצל ראיקוביץ' (אריאל שלום)

דקה 22: ערן לוי בעט כדור שטוח כ-20 מטרים מהשער, הכדור פגע בשחקן הגנה ויצא החוצה.

דקה 33: מיכה שלח כדור עומק לדסה שניסה למסור רוחב, אך עמוס היה במקום.

דקה 44: שפונגין נפגע והוחלף בדוידזאדה.

דקה 45: ערן לוי בעט כדור שטוב מקצה הרחבה, ראיקוביץ' היה במקום.


ערן לוי. גם הוא לא הכניע את השוער הסרבי (אריאל שלום)

דקה 56: גולסה חטף כדור לרוז'נסקי ומסר לאצילי שירה מקצה הרחבה, הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 60: ריקן קיבל כדור עומק ובישל לאצילי שכבש, אך השער נפסל בטענת נבדל של ריקן.

דקה 69, 0:1 למכבי תל אביב: אצילי הוכשל ברחבה, קיארטנסון הכניע את עמוס מהנקודה הלבנה.


קיארטנסון. תרגם את הפנדל ליתרון (אריאל שלום)

דקה 75: כדור עומק הגיע לבלקמן שלא היה בנבדל ונשאר לבד מול עמוס, אך בעט החוצה.

דקה 79: ערן לוי בעט בעוצמה כדור חופשי כ-30 מטרים מהשער, ראיקוביץ' עצר בקושי.

דקה 89, 0:2 למכבי תל אביב: אצילי קיבל כדור באגף ימין, חתך למרכז ומקצה הרחבה ירה כדור לפינה הרחוקה הגבוהה ולא השאיר לעמוס שום סיכוי.


הצהובים חוגגים את השער הגדול של אצילי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי