בוסטון עלתה ל-0:2 מול קליבלנד ולברון בגמר המזרח

טרי רוזייר עם אל הורפורד
טרי רוזייר עם אל הורפורד | AFP

42 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים של קינג ג'יימס לא הועילו לקאבס, שאחרי שלוש שנים עשויים לראות את גמר ה-NBA מהבית אחרי שהפסידו 107:94 לסלטיקס

(גודל טקסט)

אחרי שלוש שנים רצופות במעמד, נראה שקליבלנד מתרחקת מגמר ה-NBA לאחר שהפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) 107:94 לבוסטון, שעלתה ל-0:2 מבטיח בגמר המזרח.

סגנית האלופה נראתה הרבה יותר טוב מאשר במשחק הראשון בסדרה ואף הובילה בפער של תשע נקודות בתחילת המחצית השנייה, אך הסלטיקס של טרי רוזייר ואל הורפורד פתחו בריצת 33:55 עד הסיום בדרך להכפלת היתרון בסדרה. לברון ג'יימס אומנם הצטיין עם טריפל דאבל של 42 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, כולל פציעה בצוואר ובפניו לאחר ההתנגשות עם ג'ייסון טייטום במהלך הרבע הראשון, אך זה לא ממש הספיק לקאבס.

מלבד קינג' ג'יימס, קווין לאב הסתפק ב-22 נקודות ו-15 ריבאונדים, טריסטן תומפסון הוסיף 8 נקודות ו-7 ריבאונדים כשג'ורג' היל קלע 3 נקודות בלבד וג'יי אר סמית' לא הצליח למצוא כלל את הטבעת. המנצחים לעומת זאת נראו הרבה יותר קבוצתיים עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים של ג'יילן בראון, 18 של רוזייר, הורפורד קלע 15, הוריד 10 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים ומרקוס סמארט בלט עם 11 נקודות, 9 אסיסטים ו-4 חטיפות. בהחלט לא בשורה טובה לקליבלנד לקראת המשך הסדרה. האם היא תצליח לחזור? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי