בני בן זקן הודיע: לא אמשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

מאמן הקבוצה מהבירה הצהיר על כוונתו בתום המשחק מול מכבי ת"א, זאת ללא קשר להודעת הבעלים שיזוז הצדה. במועדון אמרו: "אף אחד לא מבין את משמעות ההכרזה של טביב". וגם: קוויאר בתגובה לראשונה לחתימה

(גודל טקסט)
בני בן זקן לא יאמן את בית"ר ירושלים בעונה הבאה, כך הודיע היום (שלישי) המאמן בן ה-35 בעצמו. כבר אחרי גמר הגביע היה ברור שדרכו של בן זקן, שהגיע במהלך העונה, הסתיימה במועדון מהבירה, וזאת ללא קשר להודעתו של הבעלים במסיבת העיתונאים שכינס ובה הכריז כי החליט לזוז הצדה מניהול המועדון וכי ימשיך לתמוך בקבוצה מאחורי הקלעים עד אשר יגיע רוכש חדש במקומו. בן זקן הבין שלא ימשיך בכל מקרה בעונה הבאה והחליט להודיע על עזיבה באופן עצמאי. 


בהודעה שמסר אמר בן זקן: "בשיחה עם אלי טביב שנערכה מיד לאחר המשחק אמש בנתניה, עדכנתי אותו כי בכוונתי לא להמשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה, ללא קשר להחלטת המערכת. הודיתי על ההזדמנות והזכות להיות מאמן בית"ר ירושלים, תודה לאנשי המועדון לשחקנים לצוות ולאוהדי הקבוצה על עונה מלאה בנצחונות וברגעים מיוחדים, לאורך כל הדרך הרגשתי אחריות גדולה לאמן במועדון מפואר וחשוב לכדורגל הישראלי, זו הייתה חוויה מיוחדת ועל כך תמיד אומר תודה ואאחל הצלחה למועדון בהמשך".


במקביל, בבית"ר ירושלים ינסו להבין בימים הקרובים, את משמעות הכרזתו של טביב. "עד עכשיו אף אחד לא באמת מבין את משמעות ההכרזות של טביב", אמר גורם במועדון. מצד אחד לפני יומיים הוא מודיע בחגיגיות שהוא מוסיף את השם טראמפ לשם של בית"ר, מצד שני יום אחרי זה הוא מכנס מסיבת עיתונאים ומודיע על עזיבה ומצד שלישי, שעה אחרי כל ההצגה הזו, הוא מודיע על החתמת שני שחקנים חדשים. זה לא נראה רציני וגם אם יש לו כוונה רצינית לזוז, נראה שהוא בעצמו לא החלטי בנושא".


בשלב זה, למרות שהודיע שהקבוצה "על המדף" והוא מחכה לרוכש, סירב טביב לנקוב בסכום אותו ידרוש עבור העברת המועדון. מאחורי הקלעים נשמע טביב מדבר על סכומים של 50-60 מיליון ש"ח, סכומים בהם אין ממש סיכוי שמישהו ייקח את המועדון וגם העלים יודע זאת. מי שאמור להישאר כעת בודד במערכה הוא נציג הבעלים אלי אוחנה, אך במעמדו אין כל שינוי לעומת השנה האחרונה, שכן ממילא היה טביב בנבצרות ואסור היה לו, לפחות מבחינה חוקית, לטפל בענייני המועדון וכל הרישומים והחשבונות הועברו על שמו של אוחנה.



אוחנה. ייפגש עם טביב היום או מחר (דני מרון)


אוחנה עצמו צפוי להיפגש עם טביב היום או מחר, בנסיון להבין מהו התקציב שיעמוד כעת לרשותו כדי להמשיך בהכנות לקראת העונה הבאה וגם מה סכום המסגרת שידרוש טביב תמורת המועדון, כדי להתחיל ולחפש רוכשים פוטנצייאלים. בשלב זה נעצרו כל ההכנות לקראת העונה הבאה עד שאוחנה יבין כמה כסף יש לו, לטובת החתמת מאמן ושחקני רכש וחידוש חוזיהם של שחקנים שיש לבית"ר אופציה עליהם גם לעונה הבאה.


כפי שכבר פורסם, אוחנה יעמוד על כך שהפעם יגיע מאמן בעל שיעור קומה לקבוצה, כזה שיקבל בעצמו את מרבית ההחלטות המקצועיות ויהיה זה שינהל את הצד המקצועי. שמותיהם של אלישע לוי וגיא לוזון נמצאים בראש הרשימה של אוחנה, אולם לא בבית"ר לא יעשו צעדים רשמיים עד שיבינו כמה כסף טביב יסכים להקציב במצב הנוכחי.


בבית"ר מודעים לעובדה שישנם שחקנים שלא ימתינו זמן רב להתפתחויות עם הבעלים העוזב ויחפשו לעצמם קבוצות אחרות. אוחנה, שנמצא בקשר ישיר עם ראש העיר ניר ברקת, ממתין גם הוא לשמוע מטביב האם הוא באמת מתכוון לזוז הצידה ולא להתערב או שיתנה את מתן התקציב, גם אם יהיה מקוצץ, בכך שתהיה מעורבות בהחלטות שיילקחו. אוחנה עצמו הבהיר אתמול באופן חד משמעי שלא יסכים לעבוד במצב בו הוא לא זה שייקח את ההחלטות, בין אם טביב יעזוב לגמרי או ירצה להישאר בווליום נמוך יותר מאחורי הקלעים. בסביבתו של ראש העיר ברקת עוקבים אחר המצב בבית"ר וגורם המקורב לראש העיר אף אמר שאם טביב ינקוב בסכומים הגיוניים, לא תהיה בעיה להביא רוכש חדש למועדון כבר בתקופה הקרובה.



ברקת. מאמין שתמורת סכום הגיוני יגיע רוכש (האתר הרשמי)


והיה אתמול גם משחק, בו נוצחה בית"ר 3:1 על ידי מכבי תל אביב וצנחה אל המקום השלישי בטבלה. המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הצהובים של ג'ורדי קרויף שעלו ל-0:3 די מהיר בחצי הראשון. "היתה תחושה שרק במחצית מכבי יכולה הייתה לסיים בתוצאה של 0:7 או 0:8 בקלות. בנס זה לא הסתיים בתוצאה מחפירה מהסוג הזה", אמרו בבית"ר.


שוער המשנה סתיו שושן פתח שוב בהרכב ושוב נראה הססן וחסר בטחון. במחצית ומחשש לתבוסה כואבת עוד יותר, הוחלט להכניס את השוער בוריס קליימן, שאכן הוסיף ביטחון להגנה והצליח לשמור על רשת נקייה. קליימן סופסל אמש בהחלטה של אלי אוחנה, לאחר פרשת הסמסים מהשבוע שעבר, בה שלח כזכור השוער הודעות לטביב ואוחנה והתלונן בפניהם על ההדלפות היוצאות כנגדו מתוך המועדון.  


מי ש"הציג את עצמו" הערב כשחקן חדש בקבוצה היה הבלם קרלוס קוויאר, שכפי שפרסמנו כבר אתמול חתם בבית"ר ירושלים, כמו גם השוער איתמר ניצן. "שמח להצטרף לאחד המועדונים הגדולים בישראל, בעונה הבאה אשחק בבית"ר ירושלים", כתב קוויאר.


 

Happy to announce that the next season I'll play with @fcbeitar Jerusalem. One of the best clubs in Israel and a new challenge that I face with excitement Muy feliz de anunciar mi fichaje por #Beitar Jerusalén para la próxima temporada. Uno de los mejores clubes de Israel y un reto que afronto con mucha ilusión.

A post shared by @cuellar24 (@cuellar24) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי