המשחק שהיה אמור להתקיים ב-9 ביוני בין נבחרות ישראל לארגנטינה, באצטדיון טדי בבירה, יעבור לברצלונה, כך עולה מדיווחים שפורסמו היום (רביעי) בתקשורת הארגנטינאית. על פי הדיווח, הנבחרת לא תבוא לארץ משתי סיבות - אירועי הימים האחרונים בגבול הרצועה ומעבר השגרירות האמריקאית לירושלים. בכלי התקשורת במדינה נטען כי עצם המעבר לברצלונה, יאפשר את קיום המשחק באזור בטוח ונוח יותר, וכך להימנע מהגעה לאזורים הנמצאים במרכז המחלוקת בימים האחרונים. 
חורחה סמפאולי, מאמן ארגנטינה, כבר הצהיר בעבר שהיה מעדיף שנבחרתו תישאר במחנה האימון בקטלוניה ולא תמריא לישראל למשחק הכנה אחרון לפני המונדיאל. 

אם יעבור לקטלוניה בסופו של דבר, המשחק לא צפוי להתקיים בקאמפ נואו בגלל התחייובויות קודמות, אלא באיצטדיון השני של ברצלונה על שם יוהאן קרויף או באיצטדיון האולימפי על הר היהודים. כמו כן, ככל הנראה מדובר בהחלטה פוליטית מכיוון שנשיא ארגנטינה, מאוריסיו מקארי שהיה אמור להגיע עם הנבחרת, מעדיף לא לעשות זאת מסיבות פוליטיות. בינתיים בבואנוס איירס מארגנת שגרירות ישראל כרגיל את הצגת המפגש בין הנבחרות שנועדה להיום, כאשר לא ברור אם זה יהיה בישראל או בברצלונה. 
 
מההתאחדות לכדורגל בישראל נמסר שנכון לעכשיו לא התקבלה אף פנייה בנוגע לשינוי מיקום המשחק, כשגורם בהתאחדות הוסיף באותה רוח שלמעשה הדיווח הגיע במסגרת הרצון של ההתאחדות הארגנטינאית להעביר את המשחק לאצטדיון סמי עופר בחיפה, ולא לקיימו בירושלים.
 
בעלי חברת קומטק דני בן נעים, המפיק את המשחק בין ארגנטינה לישראל, מסר בתגובה כי מדובר בידיעות לא נכונות: "נכון לרגע זה המשחק יתקיים במועדו ב-9 ביוני בשעה תשע וחצי בישראל. אנו עובדים מסביב לשעון כדי לארגן משחק וביקור מקצועי ואיכותי לנבחרת ארגנטינה בישראל ונמצאים בקשר רציף עם מנהלי הקבוצה".