ניר ברקת לטביב: נקוב בסכום וחתום שאתה עוזב

ניר ברקת
ניר ברקת | אתר רשמי

בעלי בית"ר ירושלים נפגש עם ראש העיר, שהבהיר לו על הצעדים שיצטרך לנקוט כדי שיימצא רוכש או תומך למועדון. עד כה לא נרשמה פריצת דרך ולא הוגשה אף הצעה. האופציות על קריאף, וארן וסילבסטר ימומשו

(גודל טקסט)

לראשונה מאז קיים את מסיבת העיתונאים והודיע על כך שבכוונתו לעזוב את בית"ר ירושלים, נפגש היום הבעלים אלי טביב עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והשניים שוחחו בנוגע לעתיד המועדון. כפי שכבר פורסם, נציג הבעלים אלי אוחנה נמצא בקשר רציף עם ראש העיר ברקת בימים האחרונים, כדי לנסות ולמצוא פתרונות לקיום המועדון גם בלי תמיכתו של טביב.

בפגישה העביר ברקת מסר לטביב כי עליו לנקוב בתג מחיר אותו הוא מבקש עבור מכירת המועדון וכמו כן, יצטרף הבעלים לחתום על מסמך שבו הוא אכן מאשר כי בכוונתו לזוז הצידה. "רק במקרה כזה", המשיך ברקת ואמר, "יוכלו אנשי עסקים להגיע ולרכוש את המועדון או לחילופין לתמוך בו כספית גם בלי שרכשו".

ככל הידוע עד שעה זו וכפי שכבר נכתב מספר פעמים, טביב מסרב לנקוב בתג מחיר, דבר שמסרבל ומעכב מאוד את הגעתם של רוכשים פוטנציאליים, שלא מוכנים לשבת כלל אל שולחן המו"מ בלי שהם יודעים מה הוא מחיר המסגרת אותו דורש טביב. הצדדים צפויים לשוחח שוב בעתיד ונכון לעכשיו אין פריצת דרך בכל הנוגע לעתידו הכלכלי של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, כשאף גורם לא הגיש הצעה לרכישת המועדון.

בתוך כך, קיבלו היום אופיר קריאף, אנתוני וארן ויאקוב סילבסטר הודעה כי האופציה עליהם תמומש. משמעות הדבר היא שהשלושה יוכלו להימנות על סגל הקבוצה בעונה הבאה או לחילופין וכפי שחושים גורמים בבית"ר, ינצל הבעלים טביב את מימוש האופציות כדי לעשות מכירת חיסול עתידית ולמזער את השקתו במועדון.


טביב. מכירת חיסול לפני העזיבה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי