מכירת הכרטיסים למשחק הידידות בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת ישראל תחל ביום ראשון הקרוב, כך הודיעו הערב (חמישי) שרת התרבות והספורט מירי רגב, דניאל בנעים מנכ"ל ומייסד קבוצת "קומטק", היוזמת ומפיקה את המשחק ויו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. שלושים אלף כרטיסים לאצטדיון "טדי" בירושלים יעמדו למכירה שתחל בראשון בשעה 21:00 באתר משרד הכרטיסים "לאן".
בנוסף, בהתאחדות לכדורגל נערכים גם למכירה מוקדמת של 5,000 כרטיסים לטובת מנויי נבחרת ישראל למוקדמות אליפות אירופה 2018. המכירה תחל במוצאי שבת הקרובה בשעה 21:00 ותימשך 24 שעות עד לגמר המלאי. כמו כן, יחולקו חינם אלפי כרטיסים לילדים ונוער מהפריפריה, זאת כדי לתת להם שוויון הזדמנויות ואפשרות נדירה לצפות במשחק.
מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר, אמר כי "המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה הוא מהמעניינים שהיו כאן בשנים האחרונות, בייחוד כאשר הנבחרת הארגנטינאית נמצאת שבועיים לפני אליפות העולם בכדורגל". לדבריו, זאת הזדמנות מצוינת עבור כולנו לצפות במשחק מרתק וייחודי. מנכ"ל קומטק הסביר כי "נכון לעכשיו ישנו ביקוש של למעלה מ-600 אלף איש לרכישת כרטיסים למשחק, כאשר בפועל ישנם רק כ-30 אלף מושבים למכירה". הוא הוסיף: "צר לי כי הביקוש לכרטיסים הוא גדול פי כמה ממספר המקומות בטדי ושרבים לא יוכלו להגיע לאצטדיון ולצפות במשחק, לכן אנו נערכים להפקה כפולה - שידור חי של המשחק בארץ ובעולם".

הגורמים מזהירים את האוהדים מפני רכישת כרטיסים מאתרי ספסרות ומציינת כי אין להם כיסוי. הרשות להגנת הצרכן מזהירה על רכישת כרטיסים מאתר Viagogo עקב חוסר כיסוי וגביית עמלות מופרזת. לא תהיה כל אחריות לתוקפם של כרטיסים שאינם נרכשים באופן ישיר מאת המפיץ הראשי- לאן משרד כרטיסים בע"מ. כרטיסים מזויפים או שמקורם אינו ידוע לא יכובדו.