מכבי תל אביב צפויה להציג היום את איביץ' כמאמנה

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | Gettyimages

הצהובים יכנסו מסיבת עיתונאים, בה צפוי להודיע המנכ"ל מנספורד על מינויו של הסרבי, ובנוסף ידבר על הפייר פליי הפיננסי. הרוש אישר למקורביו שהוא קרוב לסגנית האלופה, אך עדיין בודק אופציות מאירופה

(גודל טקסט)

על פי כל ההערכות מכבי תל אביב תציג היום (חמישי) את ולדימיר איביץ' כמאמנה החדש. הצהובים הודיעו מוקדם יותר על קיום מסיבת עיתונאים שתתקיים בשעה 15:00 באצטדיון בנתניה, בה צפוי מנכ"ל המועדון בן מנספורד להציג את הסרבי ואת עוזרו מילוש וסלינוביץ'. בנוסף, צפוי מנספורד לדבר עם התקשורת על מספר עניינים, ביניהם הבעיות של מכבי תל אביב בנושא הפייר פליי הפיננסי.

כזכור, בשבוע שעבר אישר וסלינוביץ' רשמית שהוא מצטרף למכבי תל אביב כעוזרו של איביץ' לפיכך הסרבי בן ה-38 התפטר מתפקידו כמאמן לווז'דובאץ. וסלינוביץ' העדיף לחבור שוב לאיביץ' איתו עבד גם בפאוק סלוניקי המאמן בן ה-41 סיכם כבר לפני מספר שבועות את תנאיו על חוזה לשנתיים וצפוי להרוויח כמיליון יורו לכל התקופה. למרות זאת, כאמור רק מחר, הצהובים יכריזו רשמית על מינויו.

איביץ' סיים הסרבי את הקריירה כשחקן בפאוק סלוניקי ב-2012, אימן במחלקת הנוער ומונה למאמן הקבוצה הבוגרת מ-2016, וסיים את תפקידו בסוף העונה שעברה וסלינוביץ' פרש בגיל צעיר בגלל פציעה והחל מיד בקריירת אימון. לאחר שהדריך מספר קבוצות קטנות בסרביה, ולאיביץ' בפאוק בעונת 2016/17 שהסתיימה עם זכייה בגביע היווני. לווז'דובאץ הגיע במהלך העונה הנוכחית והוביל אותה למקום החמישי. הוא מוגדר כאחד המאמנים הצעירים המוכשרים והמבטיחים בסרביה.

במקביל, כפי שפרסמנו אתמול, סוכנו של אריאל הרוש נפגש במשרדי מכבי תל אביב עם המנכ"ל מנספורד, הצהובים רוצים לצרף את השוער שהינו שחקן חופשי.השוער קרוב לסיכום במכבי תל אביב ולאחר אימון הנבחרת אישר זאת למקורביו, אך הבהיר שעדיין בודק אפשרות לקבל הצעות בימים הקרובים ממועדון אירופי. שוער הקבוצה הנוכחי פרדראג ראיקוביץ' צפוי להימכר לקבוצה מאירופה או לעבור בהשאלה עם אופציה לרכישה, ובכל מקרה הרוש צפוי להיות השוער הראשון של הקבוצה ותהיה לו אופציה לעבור למועדון אירופי בחלון ההעברות בינואר, במידה שתתקבל הצעה כזו.


הרוש. עדיין בונה על אירופה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי