רוטנשטיינר שוקל לוותר על ההצעה מישראל: "הנסיבות לא מתאימות"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

גורמים בכדורגל האוסטרי ששוחחו בימים האחרונים עם איש המקצוע שמעו ממנו ספקות לגבי איוש משרת המנהל הטכני בהתאחדות: "הוא דורש תנאים מושלמים כדי להצליח ולא חושב שזה המצב בישראל". גאלי יחזור לתמונה?

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר שוקל ברצינות לוותר על ההצעה לשמש כמנהל הטכני של נבחרות ישראל. גורמים בכדורגל האוסטרי ששוחחו עם רוטנשטיינר לאחרונה שמעו ממנו ספקות לגבי הסיכויים להצליח בתפקיד. אחד מהם אמר לספורט1: "התחושה שלי היא שהוא לא יגיע לישראל. הוא אמר שמבחינתו הכל צריך להיות מושלם כדי להצליח והוא לא בטוח שזה המצב".

עוד טען הגורם: "הנסיבות בישראל לא מתאימות לו". כזכור, כפי שפרסמנו כבר לפני יומיים, רוטנשטיינר סיפר למקורביו באוסטריה כי הוא מחזיק בהצעה כספית ממועדון כדורגל שככל הנראה גבוהה יותר ממה שיכולה ההתאחדות לכדורגל לשלם. בכל מקרה, האוסטרי בן ה-55 צריך לתת תשובה סופית בקרוב. 

כזכור, רוטנשטיינר שעבד במשך 18 שנה בהתאחדות האוסטרית מתוכן 16 כמנהל טכני, הגיע לישראל לפני שבוע כאחד משני המועמדים הסופיים לתפקיד אותו ביצע. הוא נפגש עם חברי הפורום המקצועי והותיר רושם חיובי. לאחר מכן, הודיעה ההתאחדות רשמית כי חברי הוועדה החליטו פה אחד לקדם עם רוטנשטיינר את המו"מ וכי הוא הועדף על פני המועמד האיטלקי פיליפו גאלי.

אלא שבעוד חברי הוועדה סגורים על רוטנשטיינר והתרשמו מאוד מהרזומה שלו, מאישיותו ומהתכנית לשקם את הכדורגל הישראלי, האוסטרי עצמו לא החליט סופית האם לקבל על עצמו את המשרה. אם רוטנשטיינר יודיע רשמית שהוא מוותר על ההצעה, חברי הוועדה עשויים לפנות שוב לגאלי, שחקנה לשעבר של מילאן.


רוטנשטיינר. שוקל לוותר על ההצעה מישראל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי