מכבי חיפה פנתה לטוואטחה, הציעה כ-400 אלף יורו לעונה

טוואטחה. מי יהיה המחליף שלו?
טוואטחה. מי יהיה המחליף שלו? | צילום: עידן סאלם

במועדון הירוק מחפשים אחר מגן שמאלי ושוחחו עם נציגיו, אבל המגן דורש סכום גבוה משמעותית משהוצע. בקבוצה מחכים להתפתחות גם בנוגע לעידן ורד ולניקו אולסק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רוצה להמשיך במסע הרכש שלה לקראת העונה הקרובה, כאשר המטרה של המנהל הטכני מו אלאך לבנות סגל גדול כבר לקראת פתיחת האימונים בסוף חודש יוני. עד עתה צירפה הקבוצה לשורותיה רק את החלוץ מיכיל קראמר והמטרה של אלאך להתחזק בשני שחקנים זרים נוספים ושני ישראליים. אלאך עצמו נמצא כעת באירופה ומנסה למצוא קשר אחורי משמעותי שיהיה הרכש השני של הקבוצה בקיץ.

בקרב הישראלים ממשיכה חיפה לנהל משא ומתן עם קשר מכבי נתניה ניקו אולסק כאשר החיפאים רוצים לבצע את הטרייד שישלח לנתניה את שון ויסמן ויניב בריק, בהם מעוניין סלובודאן דראפיץ'. היהלומים דורשים גם סכום כספי שמעכב בשלב זה את העסקה.

שחקן ישראלי נוסף שנמצא על הפרק הוא הקשר עידן ורד. בחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות של בעלי בית"ר אלי טביב וציינו כי אם טביב ידרוש סכום הוגן, לא מן הנמנע שהירוקים ייכנסו למשא ומתן בנושא וינסו להחזיר את ורד לקדנציה נוספת. שחקן ישראלי נוסף שמבוקש אצל הירוקים הוא המגן טאלב טוואטחה. האחרון מיעט לשחק בפרנקפורט ועתידו לא ברור. אנשי חיפה שוחחו עם נציגיו של השחקן והציעו חוזה של כ-400 אלף יורו, כאשר השחקן עצמו דורש סכום גבוה בכ-200 אלף יורו נוספים.


פערים במו"מ עם מכבי חיפה. טוואטחה (Gettyimages)

בנוסף, במועדון ינסו להגיע לפשרה עם הקשר סינטיהו סלליך, שלא קיבל את ההצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות. בינתיים, קיים נתק בין הצדדים לגבי הארכת החוזה, כשראוי לציין שלסלליך חוזה לעונה הבאה. גם הקשר עמית זנטי ונציגיו ייפגשו שוב עם אנשי חיפה במטרה לסכם על חוזה חדש לשלוש השנים הקרובות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי