אלמוג כהן: רוג'ר לא נופל מג'ון אוגו, הוא שחקן מאוד אחראי

רוג'ר ברנרדו
רוג'ר ברנרדו | Gettyimages

קשר אינגולשטאט שיחק במשך שלוש שנים עם הברזילאי שסיכם בהפועל תל אביב ובשיחה עם ספורט1 סיפר: "הופתעתי שהוא שאל אותי על ישראל, כי את גרמניה הוא עזב בשביל לחזור הביתה". גם וובה בראון עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

קובי רפואה יכול לסמן "וי" גדול אחרי שקבוצתו הפועל תל אביב הודיעה אתמול (שלישי) על צירופו של רוג'ר ברנרדו הברזילאי. המאמן הוא זה ששכנע את הבעלים איציק ושרון ניסנוב לשלם לשחקן כ-250 אלף יורו לעונה, על אף שמדובר בקשר שבקיץ יחגוג 33.

רוג'ר שיחק רק לפני שנתיים בליגה הגרמנית הבכירה לצדו של אלמוג כהן באינגולשטאט. בשיחה עם ספורט1 מספר קשר הנבחרת על חברו בעבר לקבוצה, לו הוא כמובן המליץ להגיע לישראל: "הוא הפתיע אותי כשהחליט להגיע לישראל, כי את גרמניה הוא עזב כדי לחיות עם המשפחה בברזיל. הוא שאל אותי בקצרה על הפועל תל אביב והתעניין במיוחד על החיים בעיר תל אביב ושמח לשמוע שמדובר בעיר מדהימה, בה הוא יהנה מאוד".


ספר לנו קצת על סוג השחקן.

"ברנרדו הוא כמו ג'ון אוגו, מאוד מזכיר אותו וגם קצת דומה לו. אוגו נתן בהפועל באר שבע עונות ענקיות ולדעתי ברנרדו לא נופל ממנו באיכות. הוא מאוד אגרסיבי, יודע להחזיק את אמצע המגרש והיה שחקן מאוד חשוב בעלייה שלנו לבונדסליגה ובשתי העונות שלנו בבונדסליגה. העונה הטובה שעשיתי הייתה הרבה בזכותו של רוג'ר".


"העונה הטובה שעשיתי הייתה הרבה בזכותו" (Gettyimages)

מהן עיקר האיכויות שלו?
"הוא שחקן מאוד אחראי אגרסיבי וגרזן במרכז המגרש, מהיכרות של שלוש שנים ששיחקתי איתו. ניחן במשחק ראש מצוין ויכול לשחק כבלם וכקשר אחורי. בן אדם שמח ואופטימי ודמות שמחה וחיובית בחדר ההלבשה. אני מאמין שהמאמן קובי רפואה ישתמש בו כקשר אחורי".

ואכן, הברזילאי יתפוס את מקומו של הקפטן לשעבר אביחי ידין אשר שוקל הצעה מקבוצת א.א.ל לימסול בנוסף לפנייה לה זכה מהפועל חדרה. בנוסף, בהפועל תל אביב בודקים את צירופו בהשאלה של קשר הפועל באר שבע וובה בראון לעונה אחת. בראש רשימת הרכש של קובי רפואה עדיין נמצאים מהראן ראדי, ז'אורז'יניו ועומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי