בקפריסין אישרו לספורט1: וורוס יושאל למכבי תל אביב

פרקסיטליס וורוס
פרקסיטליס וורוס | Gettyimages

הבלם שהרשים את איביץ' יצטרף לעונה ויהיה הרכש הרביעי הקיץ. סבוריט: "הגעתי לזכות באליפות ולהעפיל לבתים". הקבוצה סיימה את אימוניה בפולין, חוזים חדשים יוצעו לברסקי, גלזר וגולדברג. מו"מ עם אופואדו

(גודל טקסט)

גורמים בכדורגל הקפריסאי אישרו הערב (שלישי) לספורט1 שסוכמה עסקת השאלתו של פרקסיטליס וורוס מאפואל ניקוסיה למכבי תל אביב. מוקדם יותר נטען ביוון שהעסקה על סף סגירה והבלם יגיע לעונה אחת ויהיה שחקן הרכש הרביעי של הצהובים הקיץ.


כזכור, מיד לאחר משחק האימון בין הקבוצות פורסם בקפריסין שוולאדן איביץ' התלהב מאוד מביצועיו של הבלם, שלא נמצא בתכניות של אפואל. וורוס, 23, גדל באולימפיאקוס, אבל מיעט לשחק בקבוצה הבוגרת. אחרי חצי שנת השאלה בלבדיאקוס, הוא הגיע לאפואל בעונה שעברה ורשם 20 הופעות ליגה.



הקבוצה סיימה הבוקר את מחנה האימונים ליד גדאנסק שבפולין ותשוב לישראל מחר לפנות בוקר. הקבוצה קיימה שלושה משחקי אימון, בהם סיימה אחד בתיקו מול ארקה (1:1), הפסידה לאפואל ניקוסיה הקפריסאית (2:1) וניצחה באחרון 0:4 את ביטוביה מליגת המשנה בפולין.



המאמן ולאדן איביץ' והצוות המקצועי החדש התרשמו מהקבוצה ובעיקר מהשחקנים המושאלים, שעבורם המחנה היה מבחן להמשך דרכם במועדון. במישור המקצועי השתלבו שחקני הרכש החדשים איתי שכטר, ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט. מסתמן כי לפחות חמישה שחקנים מקרב המושאלים מתוכננים להמשיך, בהם שון גולדברג, רוסלן ברסקי ודן גלזר שיתבקשו לחתום על חוזים חדשים.



פרקסיטליס מול דלה עלי בליגת האלופות. יושאל למכבי תל אביב (Gettyimages)


לאחר חזרת הקבוצה ארצה, היא תפתח בהכנות למשחק סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית כבר בשבוע הבא מול פרנצווארוש ההונגרית. השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' אמור להצטרף בסוף השבוע לאימונים כשמכבי תל אביב ממשיכה לחפש לו מועדון באירופה, כמו גם לוידאר קיארטנסון.


סבוריט התראיין היום לאתר הרשמי של המועדון וסיפר: "ידעתי שמכבי תל אביב קבוצה חזקה וטובה. ההתאקלמות הייתה קלה מאוד והחברים לקבוצה נהדרים. האוהדים הולכים לקבל שחקן עם שמחת משחק, מגן שאוהב לתקוף, לייצר הזדמנויות ולעזור לקבוצה. אני בטוח שהאוהדים יהיו מרוצים ממני. הציפיות שלי העונה הן לעזור לקבוצה לעלות לשלב הבתים באירופה ולזכות באליפות, כי אני יודע שזה חשוב מאוד למכבי תל אביב לזכות באליפות וזאת אחת הסיבות שהגעתי. לא הכרתי את ז'איר, אבל דיברתי איתו לפני שהגעתי ואני בטוח שנשתף פעולה מצוין ביחד".



סבוריט בבכורה במכבי תל אביב. רוצה לזכות באליפות (האתר הרשמי)


בתוך כך, הצהובים מנהלים מו"מ עם החלוץ הניגרי ציקולה אופואדו בן ה-25 שסיים חוזה באסקישהירספור מהליגה השנייה בטורקיה. המאמן הסרבי הבטיח כי לאחר שובה של הקבוצה לישראל הוא יבדוק את הנושא ויקבל החלטה לגביו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי