ייני וראיקוביץ' הצטרפו לאימונים ויהיו בסגל לפרנצווארוש

שרן ייני
שרן ייני | אריאל שלום

קפטן מכבי תל אביב ששוחרר מהמחנה בשל סיבות אישיות חזר לסגל, גם השוער שהיה במונדיאל עם סרביה חזר ויפתח במשחק הראשון במסגרת האירופית. שביעות רצון מההשתלבות של איתי שכטר בקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה היום (חמישי) להתאמן לאחר יום מנוחה אחרי החזרה ממחנה האימונים בפולין. ההכנות הם לקראת המשחק ביום חמישי בשבוע הבא בבודפשט נגד פרנצווארוש במוקדמות הליגה האירופית (שידור חי בחבילת הערוצים של ספורט1) שיהיה המבחן הראשון של המאמן החדש ולדאן איביץ'.


לאימונים הצטרף הקפטן, שרן ייני, שלא השתתף במחנה האימונים בפולין ואיתו חזר לאימונים גם השוער פרדראג ראיקוביץ' שהיה עם נבחרתו במונדיאל ברוסיה. בקבוצה אמורים להשלים עד מחר את רשימת 22 שחקני הסגל המורשים לשחק במפעל האירופי בשל מגבלות אופ"א על מכבי תל אביב.


מכבי תל אביב תוכל לרשום שני שחקנים נוספים עד 24 שעות לפני המשחק. הקשר עומר אצילי הסובל ממתיחה בשריר הירך הגיע כבר אתמול למתחם האימונים בקריית שלום לקבל טיפול בפציעה ורק ביום ראשון יתברר אם יוכל לשוב לאימונים בקצב גבוה ולהיות כשיר למשחק נגד פרנצווארוש.



ראיקוביץ'. היישר מגביע העולם לקריית שלום (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


נכון לעכשיו ממתינים להתפתחויות בנושא ראיקוביץ' ולהצעה מעשית ממועדון אירופי כשנכון לעכשיו אמור השוער הסרבי לפתוח בשבוע הבא בהונגריה. שני שחקני הרכש, ג'איר אמדור ואנריק סבוריט, אמורים אף הם לרשום בכורה בהרכב הצהובים. בקבוצה  אמורים לשוחח פעם נוספת עם המגן אלי דסה ולהגיע להסכמה על חוזה ארוך טווח לחמש שנים ופתח יציאה לאירופה בתו מחיר שיהיה מוסכם על שני הצדדים.



בקבוצה מרוצים מההשתלבות שלו בקבוצה. איתי שכטר (צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


המאמן, ולדאן איביץ', יחליט רק לאחר שני המשחקים בגביע אירופה מי מבין השחקנים ששבו מהשאלה ימשיכו להיות בסגל ומי יקבל אור ירוק לעזוב בהשאלה. במכבי תל אביב ממתינים להחתמה של שחקן זר נוסף בעמדת בלם או קשר מרכזי.


במחנה אימונים בפולין התברר מקצועית כי עמדת הבלם מצריכה חיזוק לאלתר. החלוץ, איתי שכטר, משתלב היטב במערך של המאמן איביץ' ונראה כי יהיה בעמדת החלוץ המרכזי הפותח. השחקנים המרשימים ביותר בפולין היו דור פרץ, ג'איר אמדור, איתי שכטר, אלירן עטר דן גלזר ושון גולדברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי